Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325 coupe ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Työmies
    Newbiemmer
    • Sep 2010
    • 26
    • Suomi

    e36 325 coupe ongelma

    Noniin elikkäs koitin searchilla ehtiä käynti vikaa mutta en löytänny sellaista jota hain ja nytten tein oman kyselyn ja autonahan on otsikon mukainen kampe joka on myös myynnissä.
    Elikkäs kylmänä kun lähden ajeleen niin toimii suht normisti sitten kun lämmöt alkaa olla normit niin rupeaa käymään huonosti vähän niikuin 5 pytyllä ja erikaasun asennolla toimii pinta kaasulla parhaiten ja kun antaa enemmän kaasua rupeaa käymään 5 pytyllä ja taaskun nostaa kaasua niin lähtee 6 pelaamaan ja ei mene kuin hetki ja taas 5 pytyllä?

    Vaikea selostaa näin kirjoittamalta mitä se tekee mutta suurinpiirtein noin

    Kiitän niitä jotka osaavat auttaa asiassa alkaa usko loppua kohta.
  • JonttuPeke
    BTCF Member
    • Jan 2010
    • 1130
    • Juuka

    #2
    Itselläni teki tollasta samaa kun oli puola rikki ja/tai puolien maadotukset huonosti.
    F06 640D "M6"
    E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

    Comment

    • Työmies
      Newbiemmer
      • Sep 2010
      • 26
      • Suomi

      #3
      Originally posted by JonttuPeke View Post
      Itselläni teki tollasta samaa kun oli puola rikki ja/tai puolien maadotukset huonosti.

      No perskeles juuri kävin hakemassa nipun puolia täytyy lähteä huomenna tarkistamaan maadoituksen ja puolat.

      Comment

      • Boomster
        Bimmer Fanatic
        • May 2011
        • 571
        • Lohja

        #4
        Mjoo,tuolla on muistaakseni Faq puolella hyvät kuvat jos on haljenneita puolia jne. Maadoitukset kuntoon,olisko ollu täällä pari sivua aikaisemmin samantyylinen onkelma,eli maadoituksissa häröä? :think
        "Edit eikun olikin tuolla e36 kysymyksiä ja vastauksia,sivulla 180"

        Comment

        • Työmies
          Newbiemmer
          • Sep 2010
          • 26
          • Suomi

          #5
          Originally posted by Boomster View Post
          Mjoo,tuolla on muistaakseni Faq puolella hyvät kuvat jos on haljenneita puolia jne. Maadoitukset kuntoon,olisko ollu täällä pari sivua aikaisemmin samantyylinen onkelma,eli maadoituksissa häröä? :think
          "Edit eikun olikin tuolla e36 kysymyksiä ja vastauksia,sivulla 180"

          noniin kävin ja vaihtelin puolia ja koitin parannella niitä 2 maadoitus johtoa jotka on kahdessa puolassa kiinni, mutta ei vaikutusta edelliseen eli ennallaan on työ mystinen käynti/toiminta ongelma

          Comment

          • Kylli-Täti
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2012
            • 499
            • Tampere

            #6
            Johdoissa vikaa? Kato tulpanhatut.

            edit: Nii joo lämmöistä oli puhetta... no, kato ne johdot silti. tuskin kyl vaikuttaa mitenkään...

            Comment

            • Työmies
              Newbiemmer
              • Sep 2010
              • 26
              • Suomi

              #7
              ei ole mitään tulpan johtoja tälläsessä suorasytytys järjestelmässä kun puolat ovat suoraan tulpan päällä...

              Comment

              • Työmies
                Newbiemmer
                • Sep 2010
                • 26
                • Suomi

                #8
                nytten pikkuisen hiottu puolien alareunoja parantaakseni maadoitusta ja sitten testilenkki jälleen heitetty ja nyt tuntui siltä että alle 2000 kierroksen auto putputtaa 5 ja yli 2000 toimii 6. Mistähän moinen pieni vika enään on kiinni?:think
                tietty huomenna ei enään pelaa noinkaan hyvin.

                Comment

                • Boomster
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2011
                  • 571
                  • Lohja

                  #9
                  Ota tulppia irti,varsinkin niitä etummaisia (mitkä lähellä tulipeltiä) ettei olis öljyä välissä. Tai vettä. Alkaa käymään muuten samalla tavalla. Ei anna kipinää kunnolla tulppaan asti.

                  Comment

                  • Työmies
                    Newbiemmer
                    • Sep 2010
                    • 26
                    • Suomi

                    #10
                    tulpat vaihdoin tässä 2 viikko sitten ja ihan tippa oli nestettä tulpankolossa mutta eipä ihmeellisempiä.

                    Comment

                    • Työmies
                      Newbiemmer
                      • Sep 2010
                      • 26
                      • Suomi

                      #11
                      Löytyiskö keltään ideoita mikä voi olla enään vika? kaikki muu vaihdettu paitsi puolan ja tulpan välinen kumitappi? Voisko olla noissa jotain hämärää kun toimii hyvin tasasella ajolla mut ei kestä kiihdyttelyä silloin rupeaa röpeltää tosin kaasulla jälleen sa haettua sen oiken kohdan ja meno paranee.:think

                      Comment

                      • Miikkuks
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2010
                        • 309
                        • Jyväskylä

                        #12
                        Joku anturi hankaa vastaan? Lambda, nokka-akseli, kampiakseli, imusarjassa oleva imuilman lämpötila anturi.... Onkos vikakoodit luettu?

                        Imuvuodot katseltu? Separaattorin kalvo revennyt, letkut kiinni varmasti kunnolla kaikkialla, maadoitus kunnossa? Siinä nyt jotain ideoita, joiden kanssa on saanut itsekkin tapella.
                        E39 528i M sport

                        Comment

                        • Kraak
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2010
                          • 74
                          • Finland

                          #13
                          Moro!

                          Itsellä aikoinaan 25:ssa sama ongelma. Kylmänä pelasi kunnolla, mutta kun lämpeni niin alkoi pätkimään ja käymään 5:llä täyskaasulla. Itsekkin tutkin puolat, tulpat useasti ja kaikenmailman anturit putsailin. Vika oli kuitenkin puolan sisällä olevissa juotoksissa, jotka lämmetessään laajenivat ja eivät toimineet kunnolla. Tämä selvisi sillä kun vietiin auto töpseliin ja ihan itse se kertoi että 4 syl puola paska. Että ekana töpseliin

                          Comment

                          • Työmies
                            Newbiemmer
                            • Sep 2010
                            • 26
                            • Suomi

                            #14
                            Jeps elikkäs vikalukuun lähdettävä.

                            Mutta täytyy nyt päivitellä että oisko vaikutusta kun imusarjan alla näkyy joku mutikka johon tulee/lähtee jotain bensa putki ja se vuotaa pikkasen et saisko siitä väliin ilmaa? tiedänäistä sit mut vois olla vaihto ehto. Käytettyjä puolia vaihdoin autoon jo ja ei vaikutusta vaihdoin myös eripuoli eri paikkaan ja käytin jokaisen pytyn kohdalla myös eripuolaa kauhia työ täs ollut mutta ei vaikutusta.
                            Huomenna imusarjan irrtoittelen ja tutkin bensa vuodon.

                            Comment

                            • Työmies
                              Newbiemmer
                              • Sep 2010
                              • 26
                              • Suomi

                              #15
                              en ole vieläkään saanut aikaseksi vikalukua, mutta testannu kaikenlaista uutta mm. sumuttanu spray lakkaa puolien päälle ja ehkäpä parantukin muttei kuitenkaan.

                              Apuja tarvitaan!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎