Elikkä autona 93v e36 m50b20 vanos
Kaikki päästöarvot aivan liian korkealla, se mitä mie muistan niin hc 500 luokkaa ja olikohan se co jotain 2.2 ja co2 jotain 15 tyhjäkäynnillä. En muista paljonko kierroksilla mut kaikki oli jokatapauksessa liian korkealla.
Ihan vasta laitettu lamba,pakoputki,ilmamäärämittari,ilmamäärämittarin se 90 asteen muovimutka ja vikakoodit luettu eikä missään mitään,lambda arvot kohillaan yms
Huomenna katotaan sytytyksen ajoitukset,puristukset ja uuestaan etitään onko siellä imuvuotoja joita ei viimeksi löytyny pikaisella kattomisella.
Elikkä voiko päästöt oikeasti heittää nuin rajusti yli jos sytytys ja puristukset on päin mäntyä? Auto kuitenki käynnistyy aina heti laakista eikä muutenkaan tunnu olevan mitään vikaa koneessa,ääniä yms.
Pikkusen vaan tyhjäkäynti heittää vain että kierrosmittari ei ees värähdäkkään mut jos tarkkaan kuuntelee niin 5sec käy hitusen korkealla ja taas 5sec matalemmalla,hummailee ees kahtaalleen
Kaikki päästöarvot aivan liian korkealla, se mitä mie muistan niin hc 500 luokkaa ja olikohan se co jotain 2.2 ja co2 jotain 15 tyhjäkäynnillä. En muista paljonko kierroksilla mut kaikki oli jokatapauksessa liian korkealla.
Ihan vasta laitettu lamba,pakoputki,ilmamäärämittari,ilmamäärämittarin se 90 asteen muovimutka ja vikakoodit luettu eikä missään mitään,lambda arvot kohillaan yms
Huomenna katotaan sytytyksen ajoitukset,puristukset ja uuestaan etitään onko siellä imuvuotoja joita ei viimeksi löytyny pikaisella kattomisella.
Elikkä voiko päästöt oikeasti heittää nuin rajusti yli jos sytytys ja puristukset on päin mäntyä? Auto kuitenki käynnistyy aina heti laakista eikä muutenkaan tunnu olevan mitään vikaa koneessa,ääniä yms.
Pikkusen vaan tyhjäkäynti heittää vain että kierrosmittari ei ees värähdäkkään mut jos tarkkaan kuuntelee niin 5sec käy hitusen korkealla ja taas 5sec matalemmalla,hummailee ees kahtaalleen
Comment