mulla on etukaaret menny aika ruvelle , maalit irronnu kokonaan , ens kesänä kaaret maalaukseen ja sit jonkinlaista roiskeläppää tai massaa siihen kaaren reunaan....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mistä e36 ruostuu?
Collapse
X
-
Originally posted by Antti_mulla on etukaaret menny aika ruvelle , maalit irronnu kokonaan , ens kesänä kaaret maalaukseen ja sit jonkinlaista roiskeläppää tai massaa siihen kaaren reunaan....
Comment
-
-
=) hehee, todettakoon vielä että ruostumista tapahtuu kokoajan, huoltaa autoaan sitten miten vain, kemiasta jotain ymmärtävät varmasti tietävät mitä tarkoitan.
Suurin syy auton nopeaan ruostumiseen löytyy yleensä ratin ja penkin välistä. suolateillä kun ajelet ja jätät huuhtelematta tai nollakeleillä ajat autoasi usein pihalle ja talliin niin johan ruostuu jne. Mutta mitä nyt olen seuraillut E36:sia niin ei ne kovin herkkiä olen ruostumaan, jos siis pitää autostaan huolta.E39 1999 520i
Comment
-
-
ajossa kohta 14 vuotta vanha e36 (-kiki-:n entinen) ja ei ruostetta. Olen nähnyt monia saman ikäisiä joissa juuri edellä mainitut paikat alkavat olla aika heikossa hapessa. Kannattaa panostaa siihen huoltamiseen (säännölliseen pesuun myös talvella yms.)320i e30 --> 320i e36 --> 328i e36 --> w201 2.0 KE-Jet --> 535d e60 lci
Comment
-
-
Itselläni on vm. -95 E36:n.Eikä varmasti MISSÄÄN ruostetta.Mutta kun noita vastauksia lukee,niin tämä E36:n ruostuu todellakin JOKA PAIKASTA,missä vaan "rautaa" on käytetty???Eli jos ostat E36:sta,niin ei tarvi tarkastaa kun se herkimmin ruostuva paikka: etu- ja takapuskurien väli.(puskurithan on onneksi muovia)!!!Last edited by Heguli 31; 30-12-2004, 17:54.
Comment
-
-
Originally posted by mudybankajossa kohta 14 vuotta vanha e36 (-kiki-:n entinen) ja ei ruostetta. Olen nähnyt monia saman ikäisiä joissa juuri edellä mainitut paikat alkavat olla aika heikossa hapessa. Kannattaa panostaa siihen huoltamiseen (säännölliseen pesuun myös talvella yms.)
Juuri Näin ! : )F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Originally posted by PakosarjaNaureskelin tässä itsekseni kun luin vastauksia...siellä oli monta kohtaa mistä auto alkaa ruostumaan ja se mikä tässä oli hauskaa on että jäikö koko autosta enää mitään mainitsematta mikä ei ruostuisi.. =)
Kumit? =)
Comment
-
Comment