Tervehdys!
Minulla on tuollainen 323, -95, e36, noin 325000km ajettu ja eräs kaunis päivä yhdellä kauppa reissulla auto ei lähtenytkään ekalla startauksella vaan sitä sai startata useammin puoli lämpimänä. Tämän jälkeen autoa on saanut startata aina puol lämpösenä useasti ja mikä mielenkiintoisinta kylmänä auto lähtee niin kuin palmun alta. Sitten käytin autoa testerissä ja herjasi lämpö anturia, no ennen kuin anturia kerkesin vaihtamaan auto lähti huonosti käyntiin lämpimälläkin koneella, jonka jälkeen vaihdoin lämpöanturin ja tulpat. Käynnistymiseen tuli muutos että, kun starttasi vähän pitempään auto lähti rykimällä käyntiin ja kävi sitten nätisti. Sitten auto tupsahteli sammua tyhjäkäynnillä pari kertaa, mutta päivä tämän jälkeen tuntu, että tehot olisi hävinny ja ajattelin, että katson saako auto polttoainetta ja irrotin letkun p-a suodattimen jälkeen ja hyvinhän sieltä polttoainetta tuli ja pumppukin äkkiseltään kuulostaa, että surahtaa aina, kun virrat laittaa päälle. Sitten suihkin crc:tä johtoliitoksiin, jos olisi vaikka kosteus häikkää tai hapettumia sähköissä. Tämän jälkeen auto ei suostunut enää lähtemään ollenkaan käyntiin startaa nätisti ja yrittää rykimällä käyntiin, mutta siihen se jää.
No nyt olen tässä kahen vaiheilla, että onko vika nokka/kampi akselin asentotunnistimessa vai, missä???
Minulla on tuollainen 323, -95, e36, noin 325000km ajettu ja eräs kaunis päivä yhdellä kauppa reissulla auto ei lähtenytkään ekalla startauksella vaan sitä sai startata useammin puoli lämpimänä. Tämän jälkeen autoa on saanut startata aina puol lämpösenä useasti ja mikä mielenkiintoisinta kylmänä auto lähtee niin kuin palmun alta. Sitten käytin autoa testerissä ja herjasi lämpö anturia, no ennen kuin anturia kerkesin vaihtamaan auto lähti huonosti käyntiin lämpimälläkin koneella, jonka jälkeen vaihdoin lämpöanturin ja tulpat. Käynnistymiseen tuli muutos että, kun starttasi vähän pitempään auto lähti rykimällä käyntiin ja kävi sitten nätisti. Sitten auto tupsahteli sammua tyhjäkäynnillä pari kertaa, mutta päivä tämän jälkeen tuntu, että tehot olisi hävinny ja ajattelin, että katson saako auto polttoainetta ja irrotin letkun p-a suodattimen jälkeen ja hyvinhän sieltä polttoainetta tuli ja pumppukin äkkiseltään kuulostaa, että surahtaa aina, kun virrat laittaa päälle. Sitten suihkin crc:tä johtoliitoksiin, jos olisi vaikka kosteus häikkää tai hapettumia sähköissä. Tämän jälkeen auto ei suostunut enää lähtemään ollenkaan käyntiin startaa nätisti ja yrittää rykimällä käyntiin, mutta siihen se jää.
No nyt olen tässä kahen vaiheilla, että onko vika nokka/kampi akselin asentotunnistimessa vai, missä???
Comment