Kaverin kanssa pelleillessä eka liukkilla rymäytin aika huolella takarenkaan katukivetykseen. Vauhtia oli, no, liikaa ja isku tuli kohtisuoraa vanteeseen kun auto spinnas. Sen jälkeen alkanu tasasen tappavasti oireilemaan ko takanurkka.
Aurauskulmat jne tietenki päin prinkkalaa ja sen kyllä huomaa
Se mistä oon kiinnostunu, niin perä alko kohta törmäyksen jälkeen pitämään kolinaa kiihdytyksissä (ihan tasasellakin) ja montuissa. Kolina oli aluksi satunnaista ja lisääntynyt ajan myötä. Tarkistin puslat päällisin puolin eikä äkikseltään mikään vaikuttanu erityisen väljältä.
Tässä välissä tuli katastus ja ainoastaan ko. nurkan iskari meni vaihtoon. Muita huomautuksia jotka vois mitenkään liittyä tähän ei tullut. Vaihdoin takaiskarit ja hain leiman paperiin. Ongelma eli kolina ei kadonnut.
Nyt joitakin viikkoja myöhemmin yhtäkkiä ajossa alkoi tuo kumma nykiminen. Välillä siis ihan kuivalla tiellä ajaessa tuntuu just samalta kuin sillon ku sutimisenesto toimii, eli nykii sillain niinku tiiätte. Merkkivalo ei vilkuta ja ite rengas ei taatusti sutinu.
Kysymys siis kuuluu, mistähän moinen vois johtua? Olisko jopa vetari voinu saada nii kovan tällin että olis sökönä? Juttujen perusteella vetoakseleita ei ihan jokapäivä joudu vaihtamaan ainakaan kulumisen takia.
Kärry on e36 vuosimallia -97 ja ajettu vasta 280tkm (hae pois vaan, oulussa on
Aurauskulmat jne tietenki päin prinkkalaa ja sen kyllä huomaa
Se mistä oon kiinnostunu, niin perä alko kohta törmäyksen jälkeen pitämään kolinaa kiihdytyksissä (ihan tasasellakin) ja montuissa. Kolina oli aluksi satunnaista ja lisääntynyt ajan myötä. Tarkistin puslat päällisin puolin eikä äkikseltään mikään vaikuttanu erityisen väljältä.
Tässä välissä tuli katastus ja ainoastaan ko. nurkan iskari meni vaihtoon. Muita huomautuksia jotka vois mitenkään liittyä tähän ei tullut. Vaihdoin takaiskarit ja hain leiman paperiin. Ongelma eli kolina ei kadonnut.
Nyt joitakin viikkoja myöhemmin yhtäkkiä ajossa alkoi tuo kumma nykiminen. Välillä siis ihan kuivalla tiellä ajaessa tuntuu just samalta kuin sillon ku sutimisenesto toimii, eli nykii sillain niinku tiiätte. Merkkivalo ei vilkuta ja ite rengas ei taatusti sutinu.
Kysymys siis kuuluu, mistähän moinen vois johtua? Olisko jopa vetari voinu saada nii kovan tällin että olis sökönä? Juttujen perusteella vetoakseleita ei ihan jokapäivä joudu vaihtamaan ainakaan kulumisen takia.
Kärry on e36 vuosimallia -97 ja ajettu vasta 280tkm (hae pois vaan, oulussa on
Comment