Okei, toi tulee selvästi enemmän vielä ulospäin kuin tuo mun vanne. Onko minkälainen madallus?
Madalluksesta en sen tarkemmin tiiä ku on säädettävä Mut kaaresta keskelle napaa on ~300mm. Ja on tuossa ollut 8x17 et10 vanne 215/40 edessä. Tosin silloin oli noin sentin korkeampi keulasta.
205/40 + 215/40 rengastus sinne on hyvä jos haluat sen linttaan.
Takana saatat joutua pikkasen pokkausta mankeloimaan, mutta saatta pyöriä ilmankin.
Okei vois niitä sitten kokeilla
JA tosiaan vanteidenvaihto ei tuu nyt kyseeseen kun just ostettu (väitetty että mahtuu pyörimään hyvin alla ), niin tosiaan tuota keinoa täytyy kokeilla.
Ja meinasitko siis että eteen 205/40 ja taakse 215/40?
Okei täytyypi ehkä sitten kokeilla tota 205 tai 215.
sit en enää tiiä mitä teen jos sitten ottaa vielä kiinni :think
Tosiaan ihmettelen vielä sitä että vasen eturengas ottaa kiinni lokariin mutta oikea ei, voiko johtua siitä että kolaroitu auto ? (rungon pitäis olla suora ja kolaroitu 2008..)
205/40 + 215/40 rengastus sinne on hyvä jos haluat sen linttaan.
Takana saatat joutua pikkasen pokkausta mankeloimaan, mutta saatta pyöriä ilmankin.
Okei täytyypi ehkä sitten kokeilla tota 205 tai 215.
sit en enää tiiä mitä teen jos sitten ottaa vielä kiinni :think
Tosiaan ihmettelen vielä sitä että vasen eturengas ottaa kiinni lokariin mutta oikea ei, voiko johtua siitä että kolaroitu auto ? (rungon pitäis olla suora ja kolaroitu 2008..)
Miten paljon voi laskea coupea vakiokaarilla kun vanteet on 8x17 225/45 kumilla? Et:stä ei tietoa mutta olisko siinä ~30 hujakoilla, vanteet on style 67 replicat. Ajatellut noita halpis säädettäviä jom/ta technix coileja. Saako kumpaakaan alustaa edes nostettua tarpeeksi ylös että sopii pyörimään? :think Matalemmat kumit tulee jossain vaiheessa mutta kulutetaan nuo nykyiset ensin loppuun.
Leave a comment: