Niitä olen tässä kasailemassa ja renkaita siksi mietin mallia sirkkeli, ettei vakio kaaria tarvitse mankeloida...
Näin siis luin tuolta aikaisemmista kommenteista.
Kertokaa toki kokemuksista , mikä sopii tähän tulokseen.
Eikö niitä voi kasata niin että et osuu alueelle niin saisi rengaskoot kohdalleen ? Tietysti vaatii osien hankintaa (?) mutta elämä on.
Millaisista vanteista kyse kun ET luku on noin eriparia?
BBS RT 077
Niitä olen tässä kasailemassa ja renkaita siksi mietin mallia sirkkeli, ettei vakio kaaria tarvitse mankeloida...
Näin siis luin tuolta aikaisemmista kommenteista.
Kertokaa toki kokemuksista , mikä sopii tähän tulokseen.
Kysellääs:
e36 cabrio 325iA -94 ja vanteelle KUMIA pitäisi tilata ,ettei raapisi kaariin kiinni.
Auto ei ole VIELÄ madallettu, mutta maltillista laskua tehdään kun saadaan vanteet alle (vinkkejä monta mm?).
Etuvanne 7.5x17 (et47) Taka 8x17 (et20) niin minkälaista spaceria ja kumea pitäisi keksiä, että vierintävastus sun muut hommelit olisivat kohdallaan?
Millaisista vanteista kyse kun ET luku on noin eriparia?
Kiitos,
Koitin tuossa laskeskella että jos ostan 195/45 8" leveelle vanteelle,
Mutta näyttää tasan saman renkaan halkaisijan 195/45 7.5" leveelle vanteelle. Eikö tuo 0,5" näy tai tunnu (veny) missään vierintä halkaisijassa tms.?
Eli ostanko joka kulmaan 195/45 ?
Miksi sinä haluat ostaa sirkkelin terät? Kasille se 205/40 vähintään. Mulla oli 215/40 takana 8.5" vanteella ja se näytti jopa siedettävältä
Leave a comment: