Eli sellaista ongelmaa on, että vanhoillakin vakiotolpilla ratti täristää pikkuisen (siis heiluu edestakaisin) mutta ei mitenkään häiritsevästi, mutta nytten kun vaihdettiin eteen säädettävät tolpat ja auto tietysti madaltui varmaan 7cm, niin tuntuu että ratti ravistaa enemmän.. Vasen etuvanne on saanut joskus kolhun ja on vähän "läjässä" mistä tietysti voi johtua ravistus, mutta miksi ravistaa uudella alustalla enemmän ? auttaako nelipyöräsuuntaus ? Auton ostin hetkisitten ja sille oli tehty nelipyöräsuuntaus + tasapainoitus 2kk sitten.
Tärinä ei voimistu jarruttaessa, eli samaa vatkausta on koko ajan. En tiedä kuvittelenko, mutta jos pitää ratista lujaa kiinni, niin ei tärsistäisi ainenkaan niin paljon.
Tärinä ei voimistu jarruttaessa, eli samaa vatkausta on koko ajan. En tiedä kuvittelenko, mutta jos pitää ratista lujaa kiinni, niin ei tärsistäisi ainenkaan niin paljon.
Comment