Tutkailin auton dataa, ja huomasin että otsikkoon viittaava anturitieto näyttää 40-60 asteen lukemia ajossa, kun ulkolämpötila on alle 20 astetta. Itse anturihan taitaa olla imusarjan alapuolella. Mahtaako olla anturissa vika vai onko imusarjassa tosiaankin noin kuuma? Tuo varmaan vaikuttaa jo seoksen säätöön radikaalisti?
Toinen kysymys liittyen MAF:in jännitetietoon. Täydellä kaasulla MAF antaa ulos 4,52V jännitteen. Voiko tuota pitää kunnossa olevana MAF:fina? Onko jollain vertailutietoa, pitäisi ulos tulla täydet 5 volttia täydellä kuormituksella?
Toinen kysymys liittyen MAF:in jännitetietoon. Täydellä kaasulla MAF antaa ulos 4,52V jännitteen. Voiko tuota pitää kunnossa olevana MAF:fina? Onko jollain vertailutietoa, pitäisi ulos tulla täydet 5 volttia täydellä kuormituksella?
Comment