en tiiä miks mut mulla ei edelleenkään haku toiminto toimi tällä sivustolla... osaisko joku kertoa tai heittää linkkiä aiheeseen e36 328i putkisto tai jtn...
jostaki luin et ulostulo reikiä olisi 2 kpl ja joista toisessa olisi jokin hemmetin ''alipaineella'' toimiva läppä joka sulkee toisen röörin ja kiinnostaa että MIKSI ja mitä haittavaikutuksia on jos läppä ei sulkeutuisikaan...
en tiiä miks mut mulla ei edelleenkään haku toiminto toimi tällä sivustolla... osaisko joku kertoa tai heittää linkkiä aiheeseen e36 328i putkisto tai jtn...
jostaki luin et ulostulo reikiä olisi 2 kpl ja joista toisessa olisi jokin hemmetin ''alipaineella'' toimiva läppä joka sulkee toisen röörin ja kiinnostaa että MIKSI ja mitä haittavaikutuksia on jos läppä ei sulkeutuisikaan...
Itsellä on ohitettu läpän sulku toiminto. Se läppä hiljentää muistaakseen pakoääniä.
Omassa ei ole esiintynyt haittavaikutuksia
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Aloita haku vaikkapa sanalla putkisto yms sanalla. Älä aloita mallisarjalla esim E36. Eli vaikkapa putkisto E36 muodossa eikä E36 putkisto koska sanalla E36 alkavia topikkeja on enemmän kuin tarpeeksi niin haku sekoaa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Itselläni on tuo alipaineläppä otettu pois käytöstä. Ei mitään seksuaalista vaikutusta mihinkään...
I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment