Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 328i
Collapse
X
-
en tiiä miks mut mulla ei edelleenkään haku toiminto toimi tällä sivustolla... osaisko joku kertoa tai heittää linkkiä aiheeseen e36 328i putkisto tai jtn...
jostaki luin et ulostulo reikiä olisi 2 kpl ja joista toisessa olisi jokin hemmetin ''alipaineella'' toimiva läppä joka sulkee toisen röörin ja kiinnostaa että MIKSI ja mitä haittavaikutuksia on jos läppä ei sulkeutuisikaan...
Comment
-
-
Originally posted by RaZengan View Posten tiiä miks mut mulla ei edelleenkään haku toiminto toimi tällä sivustolla... osaisko joku kertoa tai heittää linkkiä aiheeseen e36 328i putkisto tai jtn...
jostaki luin et ulostulo reikiä olisi 2 kpl ja joista toisessa olisi jokin hemmetin ''alipaineella'' toimiva läppä joka sulkee toisen röörin ja kiinnostaa että MIKSI ja mitä haittavaikutuksia on jos läppä ei sulkeutuisikaan...
Omassa ei ole esiintynyt haittavaikutuksiaE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by RaZengan View Posten tiiä miks mut mulla ei edelleenkään haku toiminto toimi tällä sivustolla... osaisko joku kertoa tai heittää linkkiä aiheeseen e36 328i putkisto tai jtn...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment