Mikäs vois olla vikana kun puhallin pelaa, ainakin moottori ja säätökin toimii, mutta ei puhalla mitään? ei kuumaa eikä kylmää eikä millään nopeudella. ilmastointikaan ei pelaa.. voisko suodatin olla tukkeessa?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 puhallin vika
Collapse
X
-
Puhaltaako missään asennossa? Mulla juuri oli oman 316 sama ongelma. Vaihdoin siilin ja lähti puhaltamaan hieman ilmaa. Vaihdettiin raitisilmasuodatin eikä sekään auttanut. Jos ei yhtään puhalla niin uskallan sanoa, että puhallin moottori saatta olla mennyt rikki kaikesta huolimatta / vetää aivan viimeisiä. Samoin kävi minulla. Uusi kustantaa n. ~140euroa. Sekin motonetistä.. Korjatkaa jos olen väärässä.BMW 328 Ci -01
-
-
Originally posted by Cuuca View PostPuhaltaako missään asennossa? Mulla juuri oli oman 316 sama ongelma. Vaihdoin siilin ja lähti puhaltamaan hieman ilmaa. Vaihdettiin raitisilmasuodatin eikä sekään auttanut. Jos ei yhtään puhalla niin uskallan sanoa, että puhallin moottori saatta olla mennyt rikki kaikesta huolimatta / vetää aivan viimeisiä. Samoin kävi minulla. Uusi kustantaa n. ~140euroa. Sekin motonetistä.. Korjatkaa jos olen väärässä.
Comment
-
-
Originally posted by TombbaZZ View PostMikäs tän siilin virallinen nimi on? puhaltaa vähä..
http://shop.motonet.fi/fi/varaosatuo...44?ajoneuvo=57 Tossa esim, jos ei ole ilmastointia.BMW 328 Ci -01
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostMoottori siis pyörii? Eri nopeudet toimii niinkuin kuuluu? Suhinaa vai pelkkää moottorin ääntä? Miten ongelma ilmeni?
Mutta ilma ei liiku?
Raitisilmasuodatin täysin tukossa tai moottorista siivet irti.
E: Moottori toimii ja siivetkin kiinni...
E: Melkein kaikki tsekattu..Voisko jossain olla tukos, raitisilmasuodattimen kotelolle kummiski tulee viima, eli sinne asti ainakin tulee ilmaa, mutta miksei siitä eteenpäin? Pikaset avut olis tarpeen, kaikki tietää millaista ajaa autolla kesällä missä ei puhallus pelitäLast edited by TombbaZZ; 10-07-2013, 22:01.
Comment
-
-
Originally posted by vihviuh View PostJos et vielä vaihtanu siiliä niin kokeile sitä. Näistä tuntuu menevän niitä ihan kohtuudella, itsekkin jo kaks vaihtanu. Toinen kesti vain n. 1v, koska puhaltimen moottori veteli viimeisiään.
Muuttuuko puhaltimen ääni mitenkään jos suuntaa puhalluksen ylös tai alas? Toimiiko ne säädöt?
Joku tukossa tai muuta, voi siellä olla kennokin tukossa ulkoapäin, jos ei suodatinta ole käytetty.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostJos moottori toimii normaalisti, miten se "siili" eli vastus voi olla rikki?
Muuttuuko puhaltimen ääni mitenkään jos suuntaa puhalluksen ylös tai alas? Toimiiko ne säädöt?
Joku tukossa tai muuta, voi siellä olla kennokin tukossa ulkoapäin, jos ei suodatinta ole käytetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostOlisi taas pitänyt ensimmäisenä kysyä, miten vika ilmeni?edellinen omistaja hienosti asentanut puhaltimen ...
toisaalta eihän viat siihen lopu vaa myös puhaltimek toiminnan ansiosta huomasin et bensaa vuotaa , ku kauhee pölly tulee sisään.. noo pitää huomenna vähä purkailla ja vaihtaa ne letkut mitkä menee jakotukillle...
Comment
-
Comment