Eli suunnittelin ostavani e36 323i touringin. Onko kokemuksia kellä tuollasesta bimmeristä. onko mitenkä käytännöllinen perhefarkku mahtuuko yhdistelmärattaat ym. tavarat mitenkä ja onko sisätilat muutenki mitenkä tilavat, ja onko noissa yleensä minkälaisia tyyppivikoja/ paikkoja mitä kannattaa tarkistaa ostotilanteessa? Mitä olen kuullut/lukenut että joissakin bimmereissä venttiilikoneistossa voi olla vikaa. mutta mitenkä lie tämän laita? Onko mitenkä kova ruokanen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 323i touringia ostamassa
Collapse
X
-
EI nuo kovasti kuluta mutta jos tilaa on vailla niin suoraan E39 touring.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Touring1 View PostEli suunnittelin ostavani e36 323i touringin. Onko kokemuksia kellä tuollasesta bimmeristä. onko mitenkä käytännöllinen perhefarkku mahtuuko yhdistelmärattaat ym. tavarat mitenkä ja onko sisätilat muutenki mitenkä tilavat, ja onko noissa yleensä minkälaisia tyyppivikoja/ paikkoja mitä kannattaa tarkistaa ostotilanteessa? Mitä olen kuullut/lukenut että joissakin bimmereissä venttiilikoneistossa voi olla vikaa. mutta mitenkä lie tämän laita? Onko mitenkä kova ruokanen?
Pakokaasupäästöt (2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 1998, 1997, 1996) A-Katsastus
Käyttöjarru (2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) A-Katsastus
Etuakselisto (2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997) A-Katsastus
Seisontajarru (2005, 2002, 2000, 1999, 1998, 1996) A-Katsastus
Pyöräntuenta, etu- ja taka-akselisto (2004 ja vanhemmat) TÜV
Pyöräntuennan nivelet kuluneet DEKRA, TÜV
Jarruputket ja –letkut TÜV
Seisontajarru puoltaa (2004 asti) DEKRA, TÜV
Automaattimallien seisontajarruissa vikoja DEKRA
Kuluneet pallonivelet GTÜ
Kuluneet jarrulevyt ja jarrupalat urheilullisen ajotavan vuoksi GTÜ
Öljyvuodot GTÜ, TÜV
Murtuneet jouset (pääasiassa 2004 asti) GTÜ
Kannattaa ehottomasti tarkistaa ettei oo ilimmaa jäähytysjärjestelmässä, nimittäin muuten voi tuo kutoskoneen pitkä kansi haleta heleposti taikka olla jo halaki. Ja kannattaa kuunnella kylymällä koneella, että kuuluuko nakutusta, koska pitkästä nokka-akseli kuluu helposti ekan ja kuudennen pytyn kohalta, jos on ollu huonot öljyt. Yleensä jos on yli 200 tkm ajettu ja kuuluu nakutusta, niin nokka-akseli ja nostimet menossa. Mutta kyllä se venttiilikoneisto kestää ku osaa ajaa ja on kunno öljyt. Ja kyllähä se kaikki bensat kuluttaa mitä sinne laittaa mut kaasujalasta riippuen maantiellä 7.5-8.5 litraa/100 km.
Comment
-
Comment