Eli auto ajettu parkkiin illalla ja seuraavana aamuna ei enää lähteny tulille. Puuttu bensa ja kipinä... ei lähe ees pumppu suriseen ku lyö virrat päälle. Tähän mennessä kokeiltu varmasti ehjää moottorinohjausyksikköä samanlaisesta autosta, kaikki releet kokeiltu sulakkeet tutkittu, virtalukon pohja. Pumppu lähti pyöriin ku antoi suoraa virtaa ,mutta pumpun sulakkeelle ei tule virtaa. Voisiko olla mahdollista että kampiakselin asentotunnistin aiheuttaisi tämmösen? Vai onko kellään mitään ideaa? kiitos jo etukäteen!
							
						
					e36 325ia -92 ei lähe tulille
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Taisit juuri vastata omaan kysymykseen. Muistaakseni kipinää ei tosiaan tule jos kampiakselin asentotunnistin menee. Kuulostaa oireet hyvin vahvasti siltä. Muista ostaa alkuperäinen, ei mitään tarvikkeita koska ne ei toimi!Originally posted by sampsa93 View PostEli auto ajettu parkkiin illalla ja seuraavana aamuna ei enää lähteny tulille. Puuttu bensa ja kipinä... ei lähe ees pumppu suriseen ku lyö virrat päälle. Tähän mennessä kokeiltu varmasti ehjää moottorinohjausyksikköä samanlaisesta autosta, kaikki releet kokeiltu sulakkeet tutkittu, virtalukon pohja. Pumppu lähti pyöriin ku antoi suoraa virtaa ,mutta pumpun sulakkeelle ei tule virtaa. Voisiko olla mahdollista että kampiakselin asentotunnistin aiheuttaisi tämmösen? Vai onko kellään mitään ideaa? kiitos jo etukäteen!
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kampiakselin asentotunnistimeen molemmat oireet viittaa. Eli katkaisee polttoaineen syötön ja kipinän. Toki koodit lukemalla voisi tulla helpotusta arpomiseen.  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eihän oo ajonesto ny jumissa? Ei se kampuran tunnistin sentään kaikkia virtoja vejä jumiin vaikka käynnistymisen estääkin.Originally posted by sampsa93 View PostEli auto ajettu parkkiin illalla ja seuraavana aamuna ei enää lähteny tulille. Puuttu bensa ja kipinä... ei lähe ees pumppu suriseen ku lyö virrat päälle. Tähän mennessä kokeiltu varmasti ehjää moottorinohjausyksikköä samanlaisesta autosta, kaikki releet kokeiltu sulakkeet tutkittu, virtalukon pohja. Pumppu lähti pyöriin ku antoi suoraa virtaa ,mutta pumpun sulakkeelle ei tule virtaa. Voisiko olla mahdollista että kampiakselin asentotunnistin aiheuttaisi tämmösen? Vai onko kellään mitään ideaa? kiitos jo etukäteen!Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
 Kissvesala.fi
 Priva tai o443424479
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No kooditki on katottu, mutta ei näkynyt mitään erikoisempia pitää koittaa toista anturia sinne ensin et pelaako sillä ja sitten alkaa miettimään lisää...Originally posted by zener View PostKampiakselin asentotunnistimeen molemmat oireet viittaa. Eli katkaisee polttoaineen syötön ja kipinän. Toki koodit lukemalla voisi tulla helpotusta arpomiseen. 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onkos näissä ajonestolaite? minulla oli yhdessä bemarissa jälkiasennus ajonesto ja se teki silleen et ku se nasahti päälle nii ei alkanu auto starttaamaan ollenkaan :thinkOriginally posted by Kissvesala View PostEihän oo ajonesto ny jumissa? Ei se kampuran tunnistin sentään kaikkia virtoja vejä jumiin vaikka käynnistymisen estääkin.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 siitä iltalukemista
 
 Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
 Kissvesala.fi
 Priva tai o443424479
 Comment
 
	
Comment