eli onko sillä korkilla väliä ja mitä tapahtuu jos väärä? eli auto on e36 325.Autodata sanoo että 0,9-1,1bar korkki mutta sellaistahan ei ole vaan tarjolla on 1,4 ja 2,0 bar korkit,päästeleekös toi pienempi paineisempi höyryjä pois aikaisemmin vai? jos joku tietää faktaa että kumpi parempi niin saa vastata.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
paisarin korkki
Collapse
X
-
Diesel myllyissä 1,4b ja bensa koneissa 2,0b ja ihan lähes joka tarvikeliike niitä myy luokkaa 10e eikä kannata mennä väärää korkkia laittaan. Tietty tarkotus sillä rajalla on... Jos keittää auto jostain syystä niin tulee helpointa reittiä kamat pihalle!Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Muistakaa myös että järjestälmässä on tarkoitus olla painetta, koska näin saadaan nostettua nesteen kiehumispistettä. Ei siis välttämättä kannata sitä matalapaineisinta korkkia laittaa, saattaa helteillä rasituksessa alkaa puskemaan korkista ulos liian joutuin.e46 318i m43b19 ; ex e36 323ia ; ex e36 328i ; ex e34 525i ; ex e36 320ia
Comment
-
-
Jos se auto keittää näillä leveysasteilla niin vika on jossain muualla ku 1.4bar:n korkissa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment