Announcement

Collapse
No announcement yet.

paisarin korkki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reissumies
    Newbiemmer
    • Nov 2011
    • 17
    • kouvostoliitto

    paisarin korkki

    eli onko sillä korkilla väliä ja mitä tapahtuu jos väärä? eli auto on e36 325.Autodata sanoo että 0,9-1,1bar korkki mutta sellaistahan ei ole vaan tarjolla on 1,4 ja 2,0 bar korkit,päästeleekös toi pienempi paineisempi höyryjä pois aikaisemmin vai? jos joku tietää faktaa että kumpi parempi niin saa vastata.
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6691
    • .......

    #2
    Alunperin siinä on ollut 2.0bar:n korkki, laita vaikka se 1.4.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • tommi--fi
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2007
      • 1066
      • Riihimäki

      #3
      asiaa Sivuten. Minkälaisella laitteella tuon korkin saa testattua? Saako niitä ihan tarvikeliikkeistä?
      Auto tai moottoripyörä Virosta?

      Comment

      • Kissvesala
        Moderator
        • Jun 2010
        • 3110
        • Liminka

        #4
        Diesel myllyissä 1,4b ja bensa koneissa 2,0b ja ihan lähes joka tarvikeliike niitä myy luokkaa 10e eikä kannata mennä väärää korkkia laittaan. Tietty tarkotus sillä rajalla on... Jos keittää auto jostain syystä niin tulee helpointa reittiä kamat pihalle!
        Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
        Kissvesala.fi
        Priva tai o443424479

        Comment

        • Newbiemmer
          Bimmer Rookie
          • Apr 2013
          • 61
          • Oulu

          #5
          Muistakaa myös että järjestälmässä on tarkoitus olla painetta, koska näin saadaan nostettua nesteen kiehumispistettä. Ei siis välttämättä kannata sitä matalapaineisinta korkkia laittaa, saattaa helteillä rasituksessa alkaa puskemaan korkista ulos liian joutuin.
          e46 318i m43b19 ; ex e36 323ia ; ex e36 328i ; ex e34 525i ; ex e36 320ia

          Comment

          • JJT
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6691
            • .......

            #6
            Jos se auto keittää näillä leveysasteilla niin vika on jossain muualla ku 1.4bar:n korkissa.
            Myyn:
            M10/20/52 E30-E36 osia

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16300
              • Asikkala

              #7
              Originally posted by JJT View Post
              Jos se auto keittää näillä leveysasteilla niin vika on jossain muualla ku 1.4bar:n korkissa.
              Juuri näin.

              Comment

              • Adky
                Bimmer Fanatic
                • May 2013
                • 250
                • Turku

                #8
                Vanhassa systeemissä ei muutenkaan ole hirveästi väliä että tarviiko sen kestää 0.6bar enemmän. Mielummin tuo 1.4 vaan kiinni, muistaakseni korkin päälläkin lukee kumpi versio se on.

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16300
                  • Asikkala

                  #9
                  Originally posted by Adky View Post
                  muistaakseni korkin päälläkin lukee kumpi versio se on.
                  Kyllä, orkkiskorkissa joko 200 t. 140 kPa.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎