Jos 10 mA on kulutus, niin pitää aamulla lähteä helpostikkin käyntiin. Oliko kaikkki sulakkeet ja releet paikoillaan kun mittasit? Lataus on vajaa 14V ja tuo kulutus niin ei ole mahdollista että akku tyhjenee yön aikana. Ei muuta kuin uudelleen mittaamaan. Takakontin luukun kaapelointi saranan kohdalla on yksi tyypillisimmistä kaapelivika paikoista, voi purkaa akkua tai tehdä mitä mielenkiitoisempia oireita. Kannattaa siis tarkistaa sekin. Ja tee se mittaus niin että kaikki luukut on kiinni ja ovet lukossa (varashälytinkin päällä).
Akku tyhjenee
Collapse
X
-
Originally posted by janne1974 View PostJos 10 mA on kulutus, niin pitää aamulla lähteä helpostikkin käyntiin. Oliko kaikkki sulakkeet ja releet paikoillaan kun mittasit? Lataus on vajaa 14V ja tuo kulutus niin ei ole mahdollista että akku tyhjenee yön aikana. Ei muuta kuin uudelleen mittaamaan. Takakontin luukun kaapelointi saranan kohdalla on yksi tyypillisimmistä kaapelivika paikoista, voi purkaa akkua tai tehdä mitä mielenkiitoisempia oireita. Kannattaa siis tarkistaa sekin. Ja tee se mittaus niin että kaikki luukut on kiinni ja ovet lukossa (varashälytinkin päällä).
Comment
-
-
Originally posted by juippi80 View PostTaa meni viikko et ei purkanu akkua ja tänä aamuna sit ei lähteny käymään.
Vika mahdollisuuksia on varmaan sen miljoona, joten ei välttämättä helposti löydy..-Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
Comment