Announcement

Collapse
No announcement yet.

apua tarvittais torque ohjelman kanssa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Simpanssi
    BTCF Member
    • Jun 2017
    • 15
    • Itä-Uusimaa

Originally posted by hjenkka View Post
    tuli tilattua linkin mukainen obd lukija ja puhelimessa torquen ilmainen ohjelma.

https://www.ebay.com/itm/Bluetooth-O...53.m2749.l2649

ongelmana että ei saa yhteyttä ecuun, puhelin kyllä yhdistyy bluetoothilla mokkulaan.

onko näitä joku saanut toimimaan?

autona e60 523iA ´05

Mulla käytössä motonetista hommattu palikka ja välillä tekee sitä, että yhdistää vain tuohon mokkulaan, muttei autoon.

Tähän auttaa mulla Torguen uudelleen käynnistys ja pieni odottelu, joskus joutuu tekemään kahteen kertaan, mutta aina on näillä konstein lähtenyt toimimaan.

Comment

• walopower
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2012
      • 294
      • Espoo

Originally posted by Simpanssi View Post
      Mulla käytössä motonetista hommattu palikka ja välillä tekee sitä, että yhdistää vain tuohon mokkulaan, muttei autoon.
      Tähän auttaa mulla Torguen uudelleen käynnistys ja pieni odottelu
      Iso osa adaptereista on huonolaatuisia.
      Pacman liittimestä ihmettelisin jos ei toimisi, se kun on vain liitin, samat diagnostiikkalinjat siellä on. Niin ja ainakin 5 autosss käyttänyt, adaptereita ollut kymmenkunta jotka olen kaikki avannut ja tarkistanut piirit. Eikä ole ollut ongelmia yhdistämisessä. Jotkut adapterit kaatuilee tosin välillä ja niitä pitää käyttää irti.
      Last edited by walopower; 02-08-2018, 13:47.
      Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

Comment

• hjenkka
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2010
        • 577
        • JKL

Originally posted by Simpanssi View Post

Tähän auttaa mulla Torguen uudelleen käynnistys ja pieni odottelu, joskus joutuu tekemään kahteen kertaan, mutta aina on näillä konstein lähtenyt toimimaan.
        joo, tämä mun palikka/yksilö ei vaan halua toimia tuon E60:n kanssa, ei yhdisty ecuun.

mutta kuitenkin kun kokeilin työkaverin puntoon niin yhdistyi siihen heti ja toimi moitteetta..

henkimaailman juttuja :think
        "Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"

Vs1400 Intruder

Ex:
        F11 530dA xDrive
        E60 523iA
        E39 520i Sedan
        E39 530dA Touring
        E39 528iA Sedan
        E46 318i Sedan
        E39 523i Sedan
        E36 316i Sedan x2