Ostin tossa ta technixin madallus sarjan tohon coupee. Matalaks sillä kyllä saa n. 6cm maavara nyt. Etupäästä kuuluu pauketta ja kolinaa. Ei voi olla väljää missään, vaihdoin talven aikana kaikki alustan osat uusiin. Nostettiin auto ylös ja tunkattiin ajoasentoon, ihankun ääni ois kuulunu kun jousi pyörii jousilautasissa. Onkos kellään mitään samanlaisia kokemuksia tai jippoja millä sais kolinan pois ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Madalletun etupään kolina
Collapse
X
-
Originally posted by kani View PostHalpa + coilover = pauke / kolina
:P
Comment
-
-
Originally posted by Vadelma View PostAlunperinhän tarkotus oli vaan saada otteeseen merkintä alustasarjasta ja laittaa sen jälkeen bc racing. Mut eikai noistakaan tommosta pauketta pitäs kuulua ? Ja kyllä toi alusta ajaa asiansa.
Edullisen pään kaukoidässä halvalla teetetyt kopio-tusina-coiloversarjat on ihan mitä sattuu, hyvällä tuurilla ok, yleensä ei. Miksi ostaa BMW ja pilata se täysin jollain halpapaska-alustalla tai halpapaska-rengas-vannesetillä?? En ymmärrä. Ja sitten ihmetellä kun kolisee ja paukkuu, ujeltaa, vetelee ja vinkuu vonkuu. Kikkailla alustoja otteeseen ja ajoon. Miksi??? because racecar?? Ei tollasista alustoista tule kuin paha mieli. Nakkikioski/pillurallikreditit ehkä, FTW!E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Originally posted by Vadelma View PostOn lyhyemmät koiranluut ja alustassa jokaikinen pusla vaihdettu. Suurin osa powerflexeihin. Ei tullu mitään prikkaa tohon yläpäähän mukana..
Jos sitä rikkaa ei ole, niin tukilaakeri ja iskarin yläpään jousilautanen eivät liiku ollenkaan kun kääntelee --> paukkuu ja jousi pyörii mukana.
Saattaa aika äkkiä mennä iskari myös rikki koska se iskarin putki pyörii siellä tolpan sisällä koska ylätukilaakeri ja jousilautanen ei pyöri kun rattia kääntelee.. iskarin yläpää ei toimi suunnitellulla tavalla ilman tuota rikkaa!
Comment
-
-
Originally posted by kani View PostPidätkö BC racingia hyvänä alustana?? :(. Olisko noiden kahden hinnalla saanut hyväksytyn ja hyvän alustasarjan esim. H&R, Bilstein tms.?
Edullisen pään kaukoidässä halvalla teetetyt kopio-tusina-coiloversarjat on ihan mitä sattuu, hyvällä tuurilla ok, yleensä ei. Miksi ostaa BMW ja pilata se täysin jollain halpapaska-alustalla tai halpapaska-rengas-vannesetillä?? En ymmärrä. Ja sitten ihmetellä kun kolisee ja paukkuu, ujeltaa, vetelee ja vinkuu vonkuu. Kikkailla alustoja otteeseen ja ajoon. Miksi??? because racecar?? Ei tollasista alustoista tule kuin paha mieli. Nakkikioski/pillurallikreditit ehkä, FTW!
Originally posted by Vadelma View PostNostettiin toi auto ylös ja tunkattiin ajoasentoon. Käden kun pistää iskarin yläpääähän niin tuntee kun jousi paukkuu siellä. Ja kolina kuuluu kun jousi pyörii noissa kiristinlevyissä.. Ja kyl se jousi näyttää et se olis sielä ihan kunnolla..Last edited by petrolhead; 19-03-2014, 16:22.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Vadelma View PostAlunperinhän tarkotus oli vaan saada otteeseen merkintä alustasarjasta ja laittaa sen jälkeen bc racing. Mut eikai noistakaan tommosta pauketta pitäs kuulua ? Ja kyllä toi alusta ajaa asiansa.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment