Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 smg getrag manuaaliksi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _jussis_
    Bimmer Rookie
    • May 2011
    • 190
    • klaukkala

Ei oo mikään ameriikan temppu

Comment

• bimmerkuski
      Newbiemmer
      • Sep 2020
      • 4
      • Helsinki

Originally posted by _jussis_ View Post
      ó

Taitaa kaikki foorumilaiset olla niin käsiä ettei ymmärrä sitä jos joku haluaa tehä jotain erilaista. Onneksi löyty kaveri joka tietää tästä muutoshommasta(ei tosiaankaan löytynyt täältä!) Osat muutokseen maksaa alle 100€ ja työt suunnilleen toisen 100€. Makelle kiitos myös vinkeistä. Ja tosiaan ite aski on sama kuin manuaalissa.
      Saisko udella kuka henkilö tää on? Osaako hommansa jne? Mulla olis e46 smg laatikolla, kiinnostaisi ehkä tehä manual swappi siihen.

Comment

• BMW525Xda
        BTCF Member
        • Feb 2014
        • 8681
        • Xxxxxx

Originally posted by bimmerkuski View Post
        Saisko udella kuka henkilö tää on? Osaako hommansa jne? Mulla olis e46 smg laatikolla, kiinnostaisi ehkä tehä manual swappi siihen.
        Mekaaniset osan vaihdot taitaa olla helppo homma, se ohjelmointi on se jossa vaaditaan osaamista.

Tässä perusperiaate hommaan.

Comment

• TON-III
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2018
          • 480
          • Turku

Just tuli Wheeler Dealer-jakso jossa pojat hoitivat tuon homman ammattilaisen avulla. Vähän mekaanista puuhaa ja pari tuntia ammattilaisen puukotusta aivoihin.

Vaikutuin.
          F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

Comment

• Topi.F
            Newbiemmer
            • Sep 2013
            • 3
            • Vihti

Itse tein juuri muutoksen viime syksynä.

Osat maksoivat noin 1400e (kaikki uutta marmorilta) + kytkinkopan koneistus. Jos tästä joku on kiinnostunut, niin minulla on iso kasa kuvia hommasta ja laadin kytkentäkaavan sähkötöistä. Voin jossain vaiheessa katsoa, jos laitan tänne niitä, mutta mielummin laitan näitä vaikka whatsapin kautta tarvitseville.

Koodaus ei ollut mikään mahdoton temppu Exuworxin M5SSX binary tool:in avulla, tosin vakionopeudensäätimen toimimaan saaminen jäi itseltä vähän kesken Jatkuu kun tässä lomat alkaa.

Ei kyllä ole kokonaisuudessaan mikään mahdoton työ tehdä.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎