Terve, elikkäs oma bimmerini BMW E46 330i vm-01 alkoi tuossa alkuvviikosta nikottelemaan kampiakselin tunnistimen vaihdon jälkeen. Suurin ongelma on kun autoa starttaa niin se lähtee todella vaikeasti käyntiin ja kun auto on ollut käynnissä sen +5sekuntia niin sytyttää heti luistoneston valon mittariston tauluun ja siitä sitten jos koittaa liikkeelle lähteä niin tehot on aivan kateissa ja bensankulutusmittari näyttää jotain aivan tähtitieteellisiä lukuja +20l/100km eikä se siitä tipu vaikka kuin koittaa kepeällä kaasulla ajella. Vikakoodin luvusta seuraavat vikakoodit tulivat esille:
F4, flywheel adaption,segment timing faulty
19, procat oxygen sensor heater insufficient
be, aftercat oxygen sensor heater cirsuit Cyl#1-3
53, crankshaft sensor(juuri vaihdettu uuteen)
Elikkäs silleen ja vielä sellainen ihmetyttää kun auto toimii kylmällä koneella aivan mainiosti ei mitään moittimista, mutta heti kun moottori lämpenee normaaliin lämpöön niin mainitsemani viat alkaa heti.
Apuja kaivataan ja kiitos vastauksista jo etukäteen !
F4, flywheel adaption,segment timing faulty
19, procat oxygen sensor heater insufficient
be, aftercat oxygen sensor heater cirsuit Cyl#1-3
53, crankshaft sensor(juuri vaihdettu uuteen)
Elikkäs silleen ja vielä sellainen ihmetyttää kun auto toimii kylmällä koneella aivan mainiosti ei mitään moittimista, mutta heti kun moottori lämpenee normaaliin lämpöön niin mainitsemani viat alkaa heti.
Apuja kaivataan ja kiitos vastauksista jo etukäteen !
Comment