Loppu tosta vanhasta akusta virta ja uuden vaihdoin tilalle niin ei käynnistykkään enää. Startti pyörii mutta kone ei yritä edes käynnistyä. Bensapumpuille tulee virtaa ja niiden rele naksuu. Sulakkeita ei ole palanu. Meniköhän ajonesto päälle ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 ajonesto ?
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View PostAjonestosta ei varmasti ole kyse. Vikakoodit lukuun.
Miksi se virta loppui akusta?
Comment
-
-
Kyllähän tuo voi olla ajonestostakin. keksi joku jostain synkkaamaan se niin selviää sekin.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by pomo View PostTalvisäilytyksessä kannattaa ehdottomasti käyttää ylläpitolaturia. Tuntus kyllä äkkiä, että se ajonesto ei ole syyllinen, käsittäkseni sen pitäs käynnistyä ja sammua sitten heti.
Neljä vastaavaa tuli talven aikana ihmeteltyä kuntoon, tuntuu nyt useammasta lahoavan nuo ajonestot.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJuu ei käynnisty. Joko sahaa ja sahaa vain, tai sitten kokonaan deed jos on, ei edes pyöritä.
Neljä vastaavaa tuli talven aikana ihmeteltyä kuntoon, tuntuu nyt useammasta lahoavan nuo ajonestot.
Itse olen ottanut kesäauton akun talveksi lämpimään, lisäksi lataus kuukauden tai kahden välein. Ainakaan perinteistä ei-sinetöityä akkua (jos niitä vielä on?) ei sitten kannata ladata sisätiloissa.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostKorjaantuko synkkauksella vai oliko EWS:t rikki?
Itse olen ottanut kesäauton akun talveksi lämpimään, lisäksi lataus kuukauden tai kahden välein. Ainakaan perinteistä ei-sinetöityä akkua (jos niitä vielä on?) ei sitten kannata ladata sisätiloissa.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment