No tuota lähtökohtaisesti ihan offtopicina, kannastastko tuolla rahalla ostaa joku pienempi,uudempi,vähemmän ajettu, vähemmän kuluttava jos auto on must? Lähinnä tuli mieleen jos saat kaupat purettua... Vw polo,tojota yaris,mazda 3, skoda fabia, seat ibiza tms?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
328 Coupe Kansivika! HELP!
Collapse
X
-
Tuskin tässä purkuja ym pikkuautoon vaihtoa kannattaa heti ehdotella.
Otetaan hetki rauhassa ja kunnellaan mitä liikkeessä sanovat ja olipa isompi tai pieni jobbariliike, kyllähän bemu on niin nopsaan oston jälkeen poksahtanut ettei ole epäselvää etteikö kuluttajasuoja ole turvaamassa ostajaa.
Eihän ´99 bemari enää ole missään nimessä varma ostos. Tuurista kaikki kiinni pelaako seuraavaan katsastukseen kuin Singer vai saa jumpata erinäisten juttujen takia kuukauden välein.
Toimiessaan tosi hieno peli ja kaunis katsellakin, ei ihme että nää tekee näinkin korkeaan hintaan kauppaa.
Toki jos ostaa tilalle jonkun Yariksen, voi kukkaro pysyä paksumpana, tai yariksen ajamsen johdosta olevaan yleiseen vitutukseen/päänsäryn hoitamiseen voi mennä isollakin summalla aspiriinia/buranaa.
Toki jos helpolla haluis päästä, ostaa esim vielä tehdastakuuseen kuuluvan 11/12 Punton, noita kun myydään läjäpäin alle 10000€ hintaluokassa, mutta onko sekään oikotie onneenG30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Pikkuauto ja päänsärky lääkkeet eivät kuulosta hyvältä. MUTTA, kävin liikkeessä ja kerroin asiasta. Hakivat äsken bemarin hinaamalla korjaamolle. Tuttu paja, bemari huollettu kuittien mukaan aiemminkin siellä. Ilmeisesti katsovat tulpat ja Vikakoodit näin alkuun, liikkeestä luvattiin soittaa kun tietävät enemmän.
Comment
-
-
Toi on kun puhelimella kirjottelee Mutta vikakoodit ilmeisesti moottorin vikavalon takia, tulpat varmistukseksi että näkyykö siellä jäähdytin nestettä. Tämä oli liikkeen idea mitä tod.näk korjaamolla tekevät kansivian selvittämiseksi. Mutta kyllä se pahvi on mennyt, ei siinä mitään. Soittelevat kun tietävät enemmän niin pääsee sopimaan kuka maksaa.
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostNäistä yleensä kone sulaa ympäriltä ennen kuin tiiviste pettää....
Eli itseäni toisesta topikista lainaten:
Originally posted by HemiTodella outoa...josko mahdotonta jos tällaisessa casessa saa tästä m52TU koneesta kansipahvin?
Eli jos siellä on pahvi paskana, niin se vesiletkun irtoaminen johtui kyllä jo aiemmin vioittuneesta pahvista. Tällaisesta kuin nyt kuvatusti tapahtui, se ei todellakaan pahvia polta, kuten ei näistä muutenkaan edes yrittämällä(saa ajaa motarilla Hämeenlinnasta Helsinkiin ilman vesiä).
Eli olikohan edellinen omistaja otattanut turhaan kannen irti sen vesipumppuvaurion seurauksena, joka hiemankaan väärin tehtynä saa kyllä pahvin pettämään(kannenpulttien kierteet nousee lohkosta=vaatii lohkoplaanin)?
Comment
-
-
Jees. Ei hyvältä kuulosta mutta katsotaan nyt. Eilen olivat katsoneet bemarin ja todenneet että kyllä sieltä pahvi on palanut. Alkuviikosta aloittavat kansiremontin ja liike antoi minulle laina auton siksi aikaa kun bemaria korjataan. Oikeaoppista toimintaan liikkeen taholta ja ilmeisesti maksavat remontin myöskin. Katsotaan nyt vaan että miten tuossa rempassa käy, että mitä kaikkea joutuvat vaihtamaan.
Comment
-
-
Aiheeseen liittyen...
Oma auto (320i) puskee valkoista savua varsinkin kylmänä alle +5 kelillä.
Ja on aina puskenut (edelliset 8000km). Lämpöjen kanssa ei ongelmaa, mutta nesteitä häviää hiljalleen mutta varmasti; parissa kuukaudessa ylärajalta alarajalle öbaut. Nesteitä hävittää luullakseni koska jäähdytysjärjestelmää ei ole koskaan kunnostettu niin varmaan vuotaa jostain..
Eikös tuo ole ihan normaalia vai pitäisikö huolestua..? Pointtina siis että ei kai pelkkä valkoinen pakokaasu kerro välttämättä vielä mitään kun on suht. kylmistä keleistä kyse..?
Comment
-
-
Originally posted by Petezyyy View PostJees. Ei hyvältä kuulosta mutta katsotaan nyt. Eilen olivat katsoneet bemarin ja todenneet että kyllä sieltä pahvi on palanut. Alkuviikosta aloittavat kansiremontin ja liike antoi minulle laina auton siksi aikaa kun bemaria korjataan. Oikeaoppista toimintaan liikkeen taholta ja ilmeisesti maksavat remontin myöskin. Katsotaan nyt vaan että miten tuossa rempassa käy, että mitä kaikkea joutuvat vaihtamaan.
Kestää muutaman tuhannen kilometriä, mutta taas sama homma edessä jossain kohtaa mikäli lohkotasoa ei oikaista ja se on vähän isompi juttu kuin tulevat varmastikkaan nyt tekemään.
Eli kyllähän tässä on edellinen omistaja todennäköisesti tiennyt missä mennään ja pistänyt ns.vahingon kiertämään.
Eli missään tapauksessa se pahvi ei näistä pala tällaisessa kuin mitä nyt tapahtui.
Tämä vain kannattaa nyt pitää mielessä jos/kun aiot auton pitää.
Eli ongelma uusii 100% varmuudella mikäli nyt tehdään vain perinteinen kansipahvin vaihto.
Comment
-
-
Eli kansi aukaistaan nyt ekaa kertaa, Ei ole ex-omistaja räpeltänyt mitään. Vesipumppu vaihto tehty asiallisesti. Nyt on vaan epäily että lämpömittari olisi takkuillut eikä näyttänyt heti todellisia lämpöjä. Käyn autoa katsomassa kun kansi on irti niin tietää onko sinne tullut muita vaurioita.
Comment
-
Comment