Kertokaahan nyt hyvät ihmiset mikä vaiva ks. Koneista bemaria kun se antaa kipinää vain 1 ja 4 sylinterille. Puola vaihdettu ja moottorin ohj boksi vaihdettu sekä kampiakselin asento anturi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 318 M43B19 käy vajailla
Collapse
X
-
Tulppia käyttänyt pois ja kattonut kipinää ja vaihtanyt tulppia päikseen sekä tulpan johtoja. Aina vaan 1 ja 4 sylintereissä kipinä. Puristuspaineet mitattu ja niissä ei mitään poikkeavaa. Nokan anturia ei ole vaihdettu
Pysyy justiinsa käynnissä mutta kaasuun ei kestä koskea, sammuu muuten heti.
Comment
-
-
No juunyt vika selvis. Eli oli ajonesto päällä.
Noh se saatiin pois, käytin leimalla ja ajoin noin 200km niin hyyty motarille. Enää ei tule kipinää ja valittaa moottorin kierrosnopeus anturia ja taaempaa lamdaa. Kokeilin toisella anturilla (mikä ei kyllä ollut uusi) sillä ei lähtenyt toimimaan.
Ajon aikana ilmeni myös toinen vika, eli kiihdyttäessä noin 3000rpm ja sitten hieman kaasua höllätessä kuuluu semmonen rallatus koneesta. Ketju ja kiristin oli vaihdettu. Vedot oli muuten tallessa kohtuullisesti, oikeen lievää nykimää ilmeni välillä.
Comment
-
-
Originally posted by henri23 View PostNo juunyt vika selvis. Eli oli ajonesto päällä.
Noh se saatiin pois, käytin leimalla ja ajoin noin 200km niin hyyty motarille. Enää ei tule kipinää ja valittaa moottorin kierrosnopeus anturia ja taaempaa lamdaa. Kokeilin toisella anturilla (mikä ei kyllä ollut uusi) sillä ei lähtenyt toimimaan.
Ajon aikana ilmeni myös toinen vika, eli kiihdyttäessä noin 3000rpm ja sitten hieman kaasua höllätessä kuuluu semmonen rallatus koneesta. Ketju ja kiristin oli vaihdettu. Vedot oli muuten tallessa kohtuullisesti, oikeen lievää nykimää ilmeni välillä.
Mulla samanlaista oiretta, eli moottorijarrutuksella "rallattaa" vähän.. jako katottu ja kaikki kunnossa. Myöskin nykimistä esiintyy, auto tällä hetkellä delta bavariassa tutkittavana..
Comment
-
Comment