eli olin miettiny etupäähän korkeus säädettäviä tolppia tai ehkä koko auton alle, mutta mitkä on hyvät ilman että ajomukavuus häviää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 320 korkeussäädettävä alusta?
Collapse
X
-
Riippunee siitä mitä tarkoittaa ajomukavuudella. Kyyti ei ehkä ole niin pehmeää kuin aikaisemmin, mutta et tarvitse tikkaita kiivetäksesi autoon.
No pain - no gain; karkeasti mitä enemmän tiputtaa, sen kovemmaksi muuttuu.
Itsellä on parista eri autosta tullut kalliimmista tolpista öljyt pihalle. Vaihdoin molemmilla kerroilla tilalle TA-Technixin (n.200e/sarja) coiloverit ja hyvin on pärjätty. En ehkä tiedä paremmasta mutta ajokorkeuteen nähden kyyti on suht mukavaa. Jos ei tarvitse radalla urheilla ja pelkkä korkeussäätö riittää niin suosittelen.
Siinä meikän kaks senttiä, saatte haukkua vapaastiE60 530D Sedan -05
-
-
Itselläkin ollu vuoden verran tuo TA-Technix alusta ja takana konin sport iskarit. Loistava hintalaatusuhde! Nuo takaiskarit vaihdoin koska eivät kestäneet talvea. Perästä ehkä hieman liian löysä
Nyt:
- E91 330D M-Sport
- E32 735 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=339158
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Comment
-
-
Kuulemma jäykkiä nuo säädettävät? Matilliseen madallukseen mukavuuksin suosittelivat koni street kittiä? Hintaa 480-700, riippuen mistä ostaa! Tuon konin oisin laittanut, mutta tuli muuta menoa auton suhteen, joten jäänee tältä kesältä...--Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--
E46 320 Cab
Comment
-
-
Originally posted by pomo View PostKuulemma jäykkiä nuo säädettävät? Matilliseen madallukseen mukavuuksin suosittelivat koni street kittiä?Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
AP Coilit ostaisin jos nyt päivittäisin alustan. Ei mielestäni paha 549€
Paskaa ei kannata laittaa, vaikka kuinka halvalla saisit, kaduttaa kun joutuu vaihtamaan parempaa tilallenow: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Originally posted by pomo View PostEikö tuo ta oo aika halpa? Saako tuolla ta technicsillä oikeasti madallettua vain 20-30mm?
Mitä madallukseen tulee niin itsellä on kyllä pudonnut riittävästi ja vielä on jäänyt varaa.E60 530D Sedan -05
Comment
-
-
Tarkoitin siis, että ajatus ois madaltaa vain vähän, lähinnä asennonkorjaus. Eli kuinka vähän tuolla pystyy madaltamaan? Tarkoitus ois laskea vain tuo 30-20 tai vaikka 20-10 jos mahdollista! Ei ois keula pystyssä ja iskaritkin on jo huonohkot joten sama laittaa kaikki kun alkaa laittamaan. Eihän tuolla hintaa saa edes tavallisia iskareita!?--Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--
E46 320 Cab
Comment
-
-
Originally posted by pomo View PostTarkoitin siis, että ajatus ois madaltaa vain vähän, lähinnä asennonkorjaus. Eli kuinka vähän tuolla pystyy madaltamaan? Tarkoitus ois laskea vain tuo 30-20 tai vaikka 20-10 jos mahdollista! Ei ois keula pystyssä ja iskaritkin on jo huonohkot joten sama laittaa kaikki kun alkaa laittamaan. Eihän tuolla hintaa saa edes tavallisia iskareita!?
Kyllä alustan ostossa kannattaa ensin miettiä mihin käyttöön se tulee, mitä siltä vaatii ja sen perusteella tehdä valintoja mitä alustoja alkaa tutkimaan tarkemmin ennen kuin ostaa.
Radikaali esimerkki ajat timeattack luokkaa ja ostat sitä varten TA:n alustan = FailEx: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Ta-Technixin säädettävä tarkoitus laittaa..
Tarvitseeko e46 Touringiin spacerit eteen, että mahtuu pyörimään pyörät kunnolla? Vanteet 17" et47 renkaat 225/45
nykyset vanteet oli myös mulla e36 ja siihen tarvitsi spacerit.. :thinkLast edited by miro1991; 18-06-2014, 16:07.Nykyää:
BMW e46 318i touring -00
Eukolla:
BMW e30 318i 2d -88
Vanhoi:
BMW e36 325i coupé -93
BMW e36 316i coupé -94
Mitsubishi EVO IV GSR -96
Kuvia http://s981.photobucket.com/user/mis...?sort=3&page=1
Comment
-
-
Originally posted by pomo View PostJoo, minä ajan cruisailua cabriolla, joten selvittellyjen jälkeen ta jää ostamatta ja katellaan josko löytys ens kesälle käytetty m-sport tai koni streetkit!
Löytyykö koodi S226A auton varusteista? Cabriota jos haluaa matalammaksi kannattaa varmaan hankkia jotkut progressiiviset koni, bilstein tai h&r jouset mitkä madaltaa sport alustaa. Ei ole mitään järkeä laittaa cabrioon coilover alustaa koska kori on kuitenkin löysä eikä auto oikein muutenkaan sovi ratarassailuun missä coiloverit on parhaimmillaan. Cabrio on myös painavampi kuin coupe, jousissakin lienee eroja mikä kannattaa huomioida valinnoissa.
Hondassa oon kyllä huomannut että h&r jouset vain madaltuu madaltumistaan vuosien saatossa. Eli pitkä miinus. Toimineeko Bemarissa paremmin (???)E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Originally posted by miro1991 View PostTa-Technixin säädettävä tarkoitus laittaa..
Tarvitseeko e46 Touringiin spacerit eteen, että mahtuu pyörimään pyörät kunnolla? Vanteet 17" et47 renkaat 225/45
nykyset vanteet oli myös mulla e36 ja siihen tarvitsi spacerit.. :thinkE60 530D Sedan -05
Comment
-
Comment