Juurikin nuo lyhyet ajot tekee sen että separaattori vetää tukkoon ja joka paikka täynnä keltasta töhnää. Suosittelisin ainaki kerran viikos ajamaan pitemmän ajon niin että moottori lämpenee oikeesti kunnolla. Öljynkulutuksesta sanoosin sen verran että ainahan sitä jonki verran kuluu. Jos sitä öljyä alkaa kulumaan about 1l/1-2tkm ehkä sitte ite alkaisin huolestumaan uusiksi.
Jos sitä öljyä on päässy putkeen asti menemään niinku itellä kävi m54 2.5l kans että huohotin veti jäihin ja moottorin läpi öljyä putkeen. Huohotin rempan jälkeen vielä monen sadan kilsan ajelemisen jälkeen pedaali pohjas kiihdytyksis tuli sinistä savua melekeen enemmän ku ruuvatusta diisselistä mustaa usvaaa.
Jos sitä öljyä on päässy putkeen asti menemään niinku itellä kävi m54 2.5l kans että huohotin veti jäihin ja moottorin läpi öljyä putkeen. Huohotin rempan jälkeen vielä monen sadan kilsan ajelemisen jälkeen pedaali pohjas kiihdytyksis tuli sinistä savua melekeen enemmän ku ruuvatusta diisselistä mustaa usvaaa.
Comment