Originally posted by Japezi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E46 318 vm-00 farmari sammui!!
Collapse
X
-
Originally posted by Mäki View PostTämä kuulostaa jo pahalta, eikö puristukset pitäisi olla 10% sisällä?mutta eipä se auta jos ei kipinää tule. Saako mitattua eculta signaalia puolalle jotenkin?
Comment
-
-
Originally posted by Japezi View Posteli juuri korjaamon ukolta kysyin tosta, että tuleeko signaalia eculta puolalle ja ei kuulema tule 2 ja 3 sylinterille. eli siis pimeänä olikin 2&3 sylinteri (muistin väärin), mutta johtosarja ja puola on kunnossa.Harley Davidson Sportster 1200
Mercedes-Benz C 200 CDI S204
Comment
-
-
Lähetin vanhan ecun ja "uuden" ecun SERCAP firmaan, että tarkastavat ja rakentavat 1 toimivan ecun niistä, mutta soittivat sieltä ja sanoivat, että molemmat ecut ovat ehjiä!!! Sitten sanoivat et kannattaa tarkastaa kampiakselin-asentotunnistimen reiästä sisään endoskoopilla ja katsoa onko siellä olevasta triggeripyörästä katkennut hampaita, silloin kuulema tulee juuri tuollainen vika. Mitä kaikkea joutuu purkamaan, että pääsee vaihtamaan tuon triggeripyörän, jos se on paskana???Last edited by Japezi; 02-10-2014, 16:58.
Comment
-
-
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...58&hg=11&fg=20 ilmeisesti tuolta osa nro 7.
Hinta ei oo paha mutta vaihto voi olla asia erikseen...Last edited by TseiPii; 03-10-2014, 07:21.E30 318i -85
E30 320i -87 ex
E36 316i -91 ex
E36 325i -94 ex
E46 325i -03 ex
E46 316i -02 ex
E61 525i -06 ex
E46 320d -03
E70 3.0d - 09
E39 M5 pyhänä
Comment
-
-
Originally posted by Japezi View PostMitä kaikkea joutuu purkamaan, että pääsee vaihtamaan tuon triggeripyörän, jos se on paskana???
Eli jos vika on siinä, niin:
-kone pois autosta, kaikki nesteeet pois koneesta.
-kone ylösalaisin moottoripukkiin
-öljypohja pois koneesta
-pyöritellään kampura ajoituksen kannalta järkevään asentoon
-jakoketjun kiristin pois
-kytkin ja vauhtis irti
-kaikki hihnat pois
-tasapainoakselit kehikkoineen pois
-kiertokangen pultit auki ja laakerikannet oikeassa järjestyksessä pois!
-kampiakselille sama homma
-kampura pois ja vaihdetaan triggeri
Samalla kannattanee uusia myös kk ja kampuran laakerin kun kyseiseen työmäärään nähden ovat aika halpoja. Öp tiiviste luonnollisesti tarttee myös uusia ja kampuran molempien päiden stefat.
Varmaan kytkinkin voi olla loppu... vaihtuu samalla.
Minimi osatarve siis kampuran stefat, öp tiiviste, triggeri, öljynsuodatin, uudet öljyt ja nesteet.
Kasatessa täytyy ehdottomasti varmistaa tasapainoakselien ja jakopään oikea ajoitus kampuraan nähden.Last edited by WSE1; 03-10-2014, 16:32.
Comment
-
Comment