No niin hyvät toverit, nyt olisi hyvät neuvot hakusessa!
Elikkä 2002 vuosmallin m57 moottorilla DDE4.0 oleva laitos kyseessä.
Railipaine ei nouse kuin 60 - 66 bar startatessa oli paineenrajoitusventtiilin piuha kiinni tai ei. Siirtopumppu työntää inpalla katsoessa pikkasen päälle 4 bar. Auton saa kyllä tulille kun vaihtaa ECU:lta turbon solenoidin ohjaus piuhan tuolle korkeapaine pumpun paineenrajoitus venttiilille, jolloin tyhjä käynnilla paine vajaata 900 bar, eli rajoitusventtiili toimii.
Perhana ku ois oskiloskooppi nii näkis minkälaista PWM:ää paineenrajoitusventtiilin piuhan päässä on.
Elikkä 2002 vuosmallin m57 moottorilla DDE4.0 oleva laitos kyseessä.
Railipaine ei nouse kuin 60 - 66 bar startatessa oli paineenrajoitusventtiilin piuha kiinni tai ei. Siirtopumppu työntää inpalla katsoessa pikkasen päälle 4 bar. Auton saa kyllä tulille kun vaihtaa ECU:lta turbon solenoidin ohjaus piuhan tuolle korkeapaine pumpun paineenrajoitus venttiilille, jolloin tyhjä käynnilla paine vajaata 900 bar, eli rajoitusventtiili toimii.
Perhana ku ois oskiloskooppi nii näkis minkälaista PWM:ää paineenrajoitusventtiilin piuhan päässä on.
Comment