Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 325i 2003, moottorin vikavalo (vika korjattu 21.7.14)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ozzy #69#
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1642
    • Pirkanmaa

    #31
    Originally posted by huTsu View Post
    Aivan hanurista koko viimeisen osan klemmari, pois sen saa helposti mutta takaisin voi pyhä sylvi.
    Taipuisa (6mm muistaakseni) avain olis ollut kova sana takaisin laitoissa. Pikku räikällä ja hylsyllä toivotonta menoa, itse en löytänyt hyvää asentoa jotta olisin saanut kunnolla klemmarin kiristettyä kaasuläpän liitokseen.
    Tätä juuri tässä haen takaa. Että olisi sitten edes oikeat työkalut valmiina kun alkaa tappelemaan tuon kanssa.
    G20 330e M-Sport sunset orange

    Comment

    • Antti O
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6937
      • N/A

      #32
      Pitkä joustava klemmariavain.

      Comment

      • Ozzy #69#
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2006
        • 1642
        • Pirkanmaa

        #33
        Nämä palikat tuli jokinaika sitten vaihdettua uusiin ja myös tuo disa.
        Oletteko huomanneet vai kuuluuko tuon ehjän ja toimivan disan pitää tuollaista vihellystä/vinkunaa tai kai se siitä kuuluu kun ei muutakaan sellaista uutta osaa tullut josta tuo voisi kuulua?

        Siis vetoja tuntuu että tuli hieman lisää tuolla uudella disalla, mutta tuollainen jännä ääni tuli myös.
        G20 330e M-Sport sunset orange

        Comment

        • Antti O
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6937
          • N/A

          #34
          Oletko varma ettei se nyt vedä ilmaa jostain väärästä paikasta?
          Sen o-renkaan on oltava melko napakka, sellainen että rasvan kanssa kun työntää sen disan imusarjaan se on sopivan nahkea siihen menemään.

          Ostitko korjaussarjan vai uuden oem disan?

          Comment

          • Ozzy #69#
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2006
            • 1642
            • Pirkanmaa

            #35
            Originally posted by Antti O View Post
            Oletko varma ettei se nyt vedä ilmaa jostain väärästä paikasta?
            Sen o-renkaan on oltava melko napakka, sellainen että rasvan kanssa kun työntää sen disan imusarjaan se on sopivan nahkea siihen menemään.

            Ostitko korjaussarjan vai uuden oem disan?
            Samanlaisen disan sinne laitoin tilalle minkä otin poiskin, mutta tuskin tuo oem on. Ja melko napakka se siihen imusarjaan oli kun sitä sinne työnsi. En usko tuohon imuvuotoon, koska kaikki on nyt uutta ja lambdojen korjaus nyt ok. Ääni siis ei ole mikään pahankuuloinen vaan sellainen kevyt vislaus.
            G20 330e M-Sport sunset orange

            Comment

            • _nixu_
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2006
              • 8972
              • Kellokoski

              #36
              Originally posted by Ozzy #69# View Post
              Samanlaisen disan sinne laitoin tilalle minkä otin poiskin, mutta tuskin tuo oem on. Ja melko napakka se siihen imusarjaan oli kun sitä sinne työnsi. En usko tuohon imuvuotoon, koska kaikki on nyt uutta ja lambdojen korjaus nyt ok. Ääni siis ei ole mikään pahankuuloinen vaan sellainen kevyt vislaus.
              Imusarjan päädyn kumitulppa halki?
              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

              Comment

              • Ozzy #69#
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2006
                • 1642
                • Pirkanmaa

                #37
                Originally posted by _nixu_ View Post
                Imusarjan päädyn kumitulppa halki?
                Ei. Tuli nekin uudet samassa yhteydessä.
                G20 330e M-Sport sunset orange

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎