Aivan hanurista koko viimeisen osan klemmari, pois sen saa helposti mutta takaisin voi pyhä sylvi.
Taipuisa (6mm muistaakseni) avain olis ollut kova sana takaisin laitoissa. Pikku räikällä ja hylsyllä toivotonta menoa, itse en löytänyt hyvää asentoa jotta olisin saanut kunnolla klemmarin kiristettyä kaasuläpän liitokseen.
Tätä juuri tässä haen takaa. Että olisi sitten edes oikeat työkalut valmiina kun alkaa tappelemaan tuon kanssa.
Nämä palikat tuli jokinaika sitten vaihdettua uusiin ja myös tuo disa.
Oletteko huomanneet vai kuuluuko tuon ehjän ja toimivan disan pitää tuollaista vihellystä/vinkunaa tai kai se siitä kuuluu kun ei muutakaan sellaista uutta osaa tullut josta tuo voisi kuulua?
Siis vetoja tuntuu että tuli hieman lisää tuolla uudella disalla, mutta tuollainen jännä ääni tuli myös.
Oletko varma ettei se nyt vedä ilmaa jostain väärästä paikasta?
Sen o-renkaan on oltava melko napakka, sellainen että rasvan kanssa kun työntää sen disan imusarjaan se on sopivan nahkea siihen menemään.
Oletko varma ettei se nyt vedä ilmaa jostain väärästä paikasta?
Sen o-renkaan on oltava melko napakka, sellainen että rasvan kanssa kun työntää sen disan imusarjaan se on sopivan nahkea siihen menemään.
Ostitko korjaussarjan vai uuden oem disan?
Samanlaisen disan sinne laitoin tilalle minkä otin poiskin, mutta tuskin tuo oem on. Ja melko napakka se siihen imusarjaan oli kun sitä sinne työnsi. En usko tuohon imuvuotoon, koska kaikki on nyt uutta ja lambdojen korjaus nyt ok. Ääni siis ei ole mikään pahankuuloinen vaan sellainen kevyt vislaus.
Samanlaisen disan sinne laitoin tilalle minkä otin poiskin, mutta tuskin tuo oem on. Ja melko napakka se siihen imusarjaan oli kun sitä sinne työnsi. En usko tuohon imuvuotoon, koska kaikki on nyt uutta ja lambdojen korjaus nyt ok. Ääni siis ei ole mikään pahankuuloinen vaan sellainen kevyt vislaus.
Comment