Taistellut lämpöongelmien kanssa tässä muutaman päivän.
Termari vaihettu, vesipumppu vaihettu, niitä haurastuneita paperiin verrattavia letkujen lähtöjä vaihettu läjä, korkannut ilmausruuvi vaihettu ja uusi korkki vaihettu paissariin. Tuloksena jopa neste kiertää ja vuodot loppuneet.
Ilmasin järjestelmän. Auto keula ylämäkeen päin. Lämpösäädin täysille, puhallin hitaalle, ilmausruuvi auki ja hitaasti kaatamaan nestettä paissariin niin kauan kunnes tulee pelkkää nestettä ilmausruuvista. Tämän päälle ryntäytykset, nestepinta kohilleen ja ajamaan lenkki.
Kaikki toimi moitteetta, termari aukesi ja lämmöt pysyivät kohdillaan ja lämppäritä tulee lämmintä.
Lähdin seuraavana aamuna töihin, lämmöt nousi ja laski normaalisti (termarin auettua) mutta keitti silti vähän ajanpäästä. Päästää paissarin korkista paineet, eli senkin pitäisi toimia oikein.
Mikä voisi olla vikana? Vai olenko vain kämmännyt ilmauksen?
*e
Kyseessä siis 316i (1,9l) -99
Termari vaihettu, vesipumppu vaihettu, niitä haurastuneita paperiin verrattavia letkujen lähtöjä vaihettu läjä, korkannut ilmausruuvi vaihettu ja uusi korkki vaihettu paissariin. Tuloksena jopa neste kiertää ja vuodot loppuneet.
Ilmasin järjestelmän. Auto keula ylämäkeen päin. Lämpösäädin täysille, puhallin hitaalle, ilmausruuvi auki ja hitaasti kaatamaan nestettä paissariin niin kauan kunnes tulee pelkkää nestettä ilmausruuvista. Tämän päälle ryntäytykset, nestepinta kohilleen ja ajamaan lenkki.
Kaikki toimi moitteetta, termari aukesi ja lämmöt pysyivät kohdillaan ja lämppäritä tulee lämmintä.
Lähdin seuraavana aamuna töihin, lämmöt nousi ja laski normaalisti (termarin auettua) mutta keitti silti vähän ajanpäästä. Päästää paissarin korkista paineet, eli senkin pitäisi toimia oikein.
Mikä voisi olla vikana? Vai olenko vain kämmännyt ilmauksen?
*e
Kyseessä siis 316i (1,9l) -99
Comment