Vauhtipyörä kestää, mutta kytkinlevy ja asetelma ei. Eli kytkin rupeaa luistamaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320 d / 330 d virittely
Collapse
X
-
Mä nyt kysyn tässä topikissa kun toinen oli vissiin väärä. Mitä kytkintä ootte sit käyttäny että kestää sen n.300hp tehon ja sen 600nm väännön? :think
Orkkis kaksoismassa nyt ainakin menee tilaukseen näiden foorumien tietojen perusteel tuohon 330xd malliin.e91 320d touring -09
ex E46 330XD touring -04
ex e46 320d -00
Comment
-
-
Originally posted by JMTN View PostVauhtipyörä kestää, mutta kytkinlevy ja asetelma ei. Eli kytkin rupeaa luistamaan.
Vauhtipyöränä LUK, kytkinlevy ja asetelma sit sachs. Jos tarkoituksena on laittaa järempää, kuin vakio.
Eli se Lukin tai Sachsin orkkis kytkinkin kestää siis mihin asti? Tarkotus kun nyt on se tehon lisäys siin rajata max 300 hepokattiin. Pitääkö vääntö rajaa sitten johonkin 500-600nm väliin manuaalis? Orkkista vastaavilla massapyörällä ja kytkimellä siis.e91 320d touring -09
ex E46 330XD touring -04
ex e46 320d -00
Comment
-
-
Originally posted by Heze.R View PostSorry et viel kyselen ehkä jopa tyhmiä, mutta.
Eli se Lukin tai Sachsin orkkis kytkinkin kestää siis mihin asti? Tarkotus kun nyt on se tehon lisäys siin rajata max 300 hepokattiin. Pitääkö vääntö rajaa sitten johonkin 500-600nm väliin manuaalis? Orkkista vastaavilla massapyörällä ja kytkimellä siis.
Sachs luettelosta katsottuna, vakio hilut kestää 570nm väännön. Tosin toiset saa jo vakio tehoilla vp.n paskaksi, et paljon on käyttäjästä kiinni.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
Comment