Announcement

Collapse
No announcement yet.

320 d / 330 d virittely

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JMTN
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2010
    • 338
    • Haukipudas

    #16
    Vauhtipyörä kestää, mutta kytkinlevy ja asetelma ei. Eli kytkin rupeaa luistamaan.
    BMW e91 320d -08
    ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
    ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
    ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
    Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

    Comment

    • Heze.R
      BTCF Member
      • Sep 2013
      • 15
      • Vantaa

      #17
      Mä nyt kysyn tässä topikissa kun toinen oli vissiin väärä. Mitä kytkintä ootte sit käyttäny että kestää sen n.300hp tehon ja sen 600nm väännön? :think

      Orkkis kaksoismassa nyt ainakin menee tilaukseen näiden foorumien tietojen perusteel tuohon 330xd malliin.
      e91 320d touring -09
      ex E46 330XD touring -04
      ex e46 320d -00

      Comment

      • Heze.R
        BTCF Member
        • Sep 2013
        • 15
        • Vantaa

        #18
        Originally posted by JMTN View Post
        Vauhtipyörä kestää, mutta kytkinlevy ja asetelma ei. Eli kytkin rupeaa luistamaan.

        Vauhtipyöränä LUK, kytkinlevy ja asetelma sit sachs. Jos tarkoituksena on laittaa järempää, kuin vakio.
        Sorry et viel kyselen ehkä jopa tyhmiä, mutta.
        Eli se Lukin tai Sachsin orkkis kytkinkin kestää siis mihin asti? Tarkotus kun nyt on se tehon lisäys siin rajata max 300 hepokattiin. Pitääkö vääntö rajaa sitten johonkin 500-600nm väliin manuaalis? Orkkista vastaavilla massapyörällä ja kytkimellä siis.
        e91 320d touring -09
        ex E46 330XD touring -04
        ex e46 320d -00

        Comment

        • JMTN
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2010
          • 338
          • Haukipudas

          #19
          Originally posted by Heze.R View Post
          Sorry et viel kyselen ehkä jopa tyhmiä, mutta.
          Eli se Lukin tai Sachsin orkkis kytkinkin kestää siis mihin asti? Tarkotus kun nyt on se tehon lisäys siin rajata max 300 hepokattiin. Pitääkö vääntö rajaa sitten johonkin 500-600nm väliin manuaalis? Orkkista vastaavilla massapyörällä ja kytkimellä siis.
          Itsellä oli orkkis vp.llä ja racing kytkimellä 290hp/680nm ja 70tkm rullasin ennenkö meni eteenpäin, et kestää minkä kestää.

          Sachs luettelosta katsottuna, vakio hilut kestää 570nm väännön. Tosin toiset saa jo vakio tehoilla vp.n paskaksi, et paljon on käyttäjästä kiinni.
          BMW e91 320d -08
          ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
          ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
          ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
          Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎