Mitkähän jarrupalat olisi hyvät ko. autoon? EBC:n paloja olen katsellut. Mistä saisi edullisimmin?
E46 330i mitkä jarrupalat?
Collapse
X
-
Originally posted by Arska123 View PostNo ainakin saisi olla normipaloja vähemmän pölyttävät ja ei mitään rataominaisuuksia tarvitse ollaRedstuff Ceramic brake pads by EBC Brakes product page and information. Redstuff brake padsare EBC's flagship street brake pad material for prestige and faster cars
Tossa katukäyttöön EBC Red Stuffit. Pitäs olla vähiten pölyttävät.
Etupalat: http://www.jarrupalat.fi/osanumero/DP31089C/
Takapalat: http://www.jarrupalat.fi/osanumero/DP31118C/Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
En kyllä Red stuffeja suosittele, itellä irtosi kaikista jarrupaloista kitkapinnat parissa-kolmessa vuodessa. Pintaa paloissa oli tuolloin vielä reilusti. Tälläkin foorumilla muistan lukeneeni samanlaisia kokemuksia. Vaihdoin tilalle Ferodot, joista tähän mennessä vain hyvää sanottavaa.
Comment
-
-
Red stuffista lähtee pinta kohtuu nopeasti, mutta kestää lämpöä paremmin. Mahtaako olla kadulle tarvittava ominaisuus? Minusta pölytti ihansaman verran kun muut. Ebc:llä on myös green stuff, joka pitäs pölyttää vähemmän?--Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--
E46 320 Cab
Comment
-
Originally posted by Arska123 View PostOk, eli tuollaiset: http://ecat.ferodoracing.com/car-tun...e-pads/FDS1073
Comment
-
Mulla on 325i mallissa ebc greenstuffit, ja on ne ainakin normaaliajossa toiminut ihan ok. Auto pysähtyy ihan hyvin ja ei pölytä juurikaan.
Aiemmassa e46 330i avossa oli alkuperäiset aten palat, mielestäni ne puri paremmin mutta toki pölytti enempi.
Se on ihan siitä kiinni kumpaa arvostaa enemmän, jarrutehoa vai sitä ettei ne pölytä. Itse kun se pölyttäminen ei haittaa laittaisin kyllä ne alkuperäiset ATE palat.
Comment
Comment