memebuy23buy

e46 tt thermo lämmitin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zulo-
    replied
    Iskaritornin juureen umpion taakse, siinä on tilaa reilusti.

    Leave a comment:


  • Kojontti
    replied
    Originally posted by Zulo- View Post
    Laitoin 1,5kw tt thermon vesiventtiililtä sähköiselle lämmittimelle menevän letkun väliin. Autossa lämpömittari nousee hieman yli sinisen rajan parin tunnin lämmityksen jälkeen ja lämmintä kyllä puhaltaa heti sisälle. Onko tuossa vesiventtiilit moottorin ollessa kylmänä kiinni? Auto 330xd, ja lämmitin on tuossa letkussa osa numero 2: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=64_1084
    Mihin itse lämmittimen sijoitit? Meillä oli melko haastava sovittaa sekin 1Kw laite kun on jo Webastokin autossa...

    Leave a comment:


  • Esal
    replied
    Auki se on virrattomana, ellei sitten ole jumittunut jotenkin. Ei se kyllä lämmittäisi konetta jos kiinni olisi vaan ylikuumenisi. 1,5 kW on kuitenkin aika pieni teho tuon kokoiselle koneelle.

    Leave a comment:


  • Zulo-
    replied
    Originally posted by Tojopa View Post
    Auki pitäisi vesiventtiilien olla virrattomana.
    Millähän tuo olisi helpoin varmistaa? Voisin tietysti infrapunamittarilla mitata, eiköhän sillä jotain osviittaa saa..

    Leave a comment:


  • Tojopa
    replied
    Originally posted by Zulo- View Post
    Laitoin 1,5kw tt thermon vesiventtiililtä sähköiselle lämmittimelle menevän letkun väliin. Autossa lämpömittari nousee hieman yli sinisen rajan parin tunnin lämmityksen jälkeen ja lämmintä kyllä puhaltaa heti sisälle. Onko tuossa vesiventtiilit moottorin ollessa kylmänä kiinni? Auto 330xd, ja tuossa siis osa numero 2: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=64_1084
    Auki pitäisi vesiventtiilien olla virrattomana.

    Leave a comment:


  • Zulo-
    replied
    Laitoin 1,5kw tt thermon vesiventtiililtä sähköiselle lämmittimelle menevän letkun väliin. Autossa lämpömittari nousee hieman yli sinisen rajan parin tunnin lämmityksen jälkeen ja lämmintä kyllä puhaltaa heti sisälle. Onko tuossa vesiventtiilit moottorin ollessa kylmänä kiinni? Auto 330xd, ja lämmitin on tuossa letkussa osa numero 2: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=64_1084
    Last edited by Zulo-; 01-12-2016, 19:17.

    Leave a comment:


  • j0ntte
    replied
    Itse laitoin viime talvena 330xdhen tuon 1500w mallin ja ei mitään ongelmia ole ollut todella tyytyväinen. Asennuskin oli kohtuullisen nätti homma.

    Leave a comment:


  • rallikuski
    replied
    Originally posted by janne30 View Post
    Olis kiva nähä kans miten jengi asentanu näitä e46. Talvi lähestyy ja täytyis sigun veronkiertopakuu asentaa em. lämmitin.
    Itse asensin lämmittimen kuskin puolen runkopalkin sivuun semmosella telineellä. Vesiletkut laitoin moottoriöljyn lämmönvaihtimelta tulevaan letkuun, lämmittää siis pelkkää moottoria.

    Leave a comment:


  • janne30
    replied
    Olis kiva nähä kans miten jengi asentanu näitä e46. Talvi lähestyy ja täytyis sigun veronkiertopakuu asentaa em. lämmitin.

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Olisko kellään kuvia asennetusta lämmittimestä?
    Tilattuna TT-Thermon 1,5kW Defa-malli ja autona E91 330D.

    Leave a comment:


  • Forsmanni
    replied
    Ajattelin itse myös kokeilla tuollaista TT-Thermo lämppäriä! Tosiaan mihin on kannattavinta/helpointa asentaa e39 m54b30? Myös kokemukset asennuksesta ja lämppärin toiminnasta kiinnostaa.

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Itse arvelin että m54 koneen kanssa asennan lämmittimen vänkärin puolelle sinne tuulilasin alla olevaan poteroon ja letkutan niikuin Webaston.

    Mielipiteitä tästä?

    Turhan pitkät letkuthan siinä tulee mutta tuskinpa tuosta käytännön haittaa on.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Vaikuttas asialliselta lämmittimeltä ja kattelin tuota tohon E36:een. Menee kyllä tilallisesti aika hankalaksi, jos pystyyn pitää tuo lämmitin saada. :think

    Leave a comment:


  • Torppa
    replied
    Sama kiinnostaa. Olisi kyseinen hankinta listalla sigun autoon. Eli siis jos auto virrattomana niin lähtee flekti hurraamaan jos on sen mielestä liikaa lämpöä nestekierrossa?

    Edit: HUPS tää olikin e46.. Mulla siis kyseessä e61

    Leave a comment:


  • humala
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Talvi taas lähestyy ja aiemmin hylkäsin tämän tt-thermo lämmittimen moottorin ohjauksen sekoamisen takia josta tämä flektinkin turha pyöriminen johtuu. Jossain foorumilla oli juttua, että tähän ongelmaan olisi löytynyt ratkaisu, mutta en nyt millään löydä sitä topiccia. Onko jollain tiedossa keinoa miten flektinkin saa toimimaan oikein letkulämmitintä käytettäessä?
    Moro,

    Tähän kysymykseen oliko kellään vastauksia?

    Leave a comment:

Working...
X