Koitin etsiskellä vanhaa keskustelua, mutta nyt suorituksen eli jäätymisen jälkeen pari kyssäriä. Auto siis hyyti ja savutti reippaasti. Pysähdyin muutaman sadan metrin jälkeen ja tyhjäkäynnillä alkoi käydä normaalista. Moottorin vikavalo paloi. Sammutin auton ja pakoputkesta pukkas ilmeisesti vähän öljyä pihalle. Moottoritilassa ei näkynyt öljyä, eikä ilmansuodattimen kotelon sisällä. Jäähdytinnestettä on normaalisti. Avasin öljyntäyttö korkin ja painettahan siellä oli!
Annoin seisoa noin tunnin ja tuumin. Huohottimen putki yläliitoksesta irti ja ajelin kotiin. Kävi normaalisti, vikavalo ei palanut enää. Aluksi savutteli, mutta se alkoi matkan aikana noin 9 km vähentyä. Kuittasin vikakoodit:p0171 system too lean bank 1;123 activation, map cooling; misfire cylinder 5,6 ja 4 sekä fuel trim bank 1 control limit.
Uskaltaakohan tuolla ajaa? Huohottimenne separaattori kannattaa varmaan vaihtaa, koska sieltähän se vissiin jäätyy? Niin ja laitoin taas munuaiset peittoon kuten viime talvenakin oli
Annoin seisoa noin tunnin ja tuumin. Huohottimen putki yläliitoksesta irti ja ajelin kotiin. Kävi normaalisti, vikavalo ei palanut enää. Aluksi savutteli, mutta se alkoi matkan aikana noin 9 km vähentyä. Kuittasin vikakoodit:p0171 system too lean bank 1;123 activation, map cooling; misfire cylinder 5,6 ja 4 sekä fuel trim bank 1 control limit.
Uskaltaakohan tuolla ajaa? Huohottimenne separaattori kannattaa varmaan vaihtaa, koska sieltähän se vissiin jäätyy? Niin ja laitoin taas munuaiset peittoon kuten viime talvenakin oli
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Comment