memebuy23buy

Mistä uusi disa-venttiili?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Juppe
    replied
    Tullia kiinnostaa nykyään aika pienetkin paketit. Taitaa mennä molemmat yksistäänkin sen rajan yli. Ei se alvi ja tulli silti varmaan ketään konkkaan vie, että sen takia tarttis jättää tilaamatta. Ihan asialiselta toi X8R sarjakin vaikutti, kun sitä tossa kotona pyöritelin käsissä.

    Leave a comment:


  • huupi
    replied
    Saako noita German Auto Solution:in sarjoja tilattua muualta kuin netin kautta Amerikasta? Samasta talosta kun vielä ottaa Beisanin vanos-sarjan, niin alkaako tullia kohta kiinnostaa..?

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Tommosia sarjoja ne on just ollu ne vialliset mitä mulle on tullut i6 automotivelta. Sen jälkeen German auto solutions, ei mene läpät jumiin vaikka pultin kiristää napakaksi.

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Originally posted by JiiVee92 View Post
    Ei mihinkään "hampaat irvessä" momenttiin, mutta kiinni kuitenkin. Veikkaisin sarjassa olevan mittatarkkuudessa heittoa, jos pitää löysälle jättää. Itse laitoin sarjassa mukana tulevaa lukitetta vielä sinne niin pysyy varmasti (x8r:n sarjassa tulee lukitetta, ostettu ebayn kautta)
    Jep. Edelliseen e60 m54 vaihdoin saman sarjan niin sopi ongelmitta. Jätin sen nyt suht löysälle ja heitin lockiten vahvan lukitekierteen väliin, eiköhän se tuolla pysy kasassa.

    Leave a comment:


  • JiiVee92
    replied
    Ei mihinkään "hampaat irvessä" momenttiin, mutta kiinni kuitenkin. Veikkaisin sarjassa olevan mittatarkkuudessa heittoa, jos pitää löysälle jättää. Itse laitoin sarjassa mukana tulevaa lukitetta vielä sinne niin pysyy varmasti (x8r:n sarjassa tulee lukitetta, ostettu ebayn kautta)

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Mtt tradingiltä ostettu korjaussarja. Muuten ok mutta kun tuon pitkän pultin kiristää vähänkin enemmän menee läppä jumiin ja kankeaksi. Eikä palaudu auki asentoon ilman apua. Kuinka kireälle tuo on tarkoitus laittaa? Haittaako ettei itsekseen palauta? Ei viitsisi löyhällekkään jättää :think

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Hyvät ohjeet, joihin lisäisin sen että kannattaa tukea läppää samalla sormilla kun kiristää tuon pultin. Eli siis ei kiristä sitä tiivistettä vasten vaan pitää sen tavallaan auki osittain ja sormien välissä samalla kun kiristää.

    Leave a comment:


  • OEM
    replied
    Korjaussarjaakin toki saa ja D-I-Y, mistä voipi luntata, että minkämoinen homma:



    Lähellä se oli itselläkin, kohta 6. sai vähän kylmäämään, vaikka heti teinkin kun auton ostin..

    Leave a comment:


  • 325E
    replied
    Mikä malli ja osa tuohon hintaan ja mistä

    Ei kai Febi Bilsteiniä tuohon hintaan saa, esim M54B25....



    Originally posted by |makke View Post
    85€ posteineen

    Leave a comment:


  • Juppe
    replied
    Hyvin tuntuu toimivan. Ainakin paremmin kuin se risa Toihan on tavattoman yksinkertainen osa. Kotelo, jonka kyljessä on yksi läppä ja alipainekello. Eihän sitä alkuperäistäkään osaa ole BMW vamistanut. Varmaan joku Pierburg tai febi senkin on tehnyt. Mä vaan tarkoitin, että ei tästä nyt liian vaikeaa kannata tehdä. Raha pöytään, paketti postiin, osa kii ja raakaa ajoa.

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Originally posted by 325E View Post
    Mitä se maksaa Suomeen tultuna, siis kaikki kulut?
    85€ posteineen

    Leave a comment:


  • 325E
    replied
    Toimii siis sinulla hyvin

    Eli et huomaa Febi Bilsteinin toiminnassa mitään outoa eli toimiiko kuin alkuperäinenkin Disa. Niin jos se toimii sen 10-vuotta, eiköhän se ole jo koko auton ikä.


    Originally posted by Juppe View Post
    En vaan tiiä. Jos toi alkuperäinen kesti 14 vuotta ja 120tkm niin ei varmaan ole iso ongelma uusia vaikka 10v välein, ellei kotilo ole sitten jo menny puristimen läpi tuossa kohtaa.

    Leave a comment:


  • Juppe
    replied
    En vaan tiiä. Jos toi alkuperäinen kesti 14 vuotta ja 120tkm niin ei varmaan ole iso ongelma uusia vaikka 10v välein, ellei kotilo ole sitten jo menny puristimen läpi tuossa kohtaa.

    Leave a comment:


  • 325E
    replied
    Onko kokemusta Febi Bilstein disan laadusta ja erosta

    Onko kellään pitkäaikaisempaa kokemusta Febi Bilstein Disan laadusta ja erosta BMW Disan alkuperäiseen versioon. Onko Febi Bilsteinissä sitä vikaa,että se ylin sokka irtoaa, vai onko se vika korjattu siinä?


    Originally posted by Juppe View Post
    Mee sinne myyjän sivuille ja etsi sieltä tai sitten kaiva realoem sivulta osanumero ja koita etsiä sillä. Eiköhän sitä pienempääkin disaa löydy febinkin tekemänä.

    Tosta nyt ainakin näytti löytyvän:


    Saksan ebay hakuun "m54 luftsteuerungsventil febi" niin jotain ainakin löytyy. Hitit tulee enimmäkseen briteistä. Tuskin se maailma siihen kaatuu, vaikka sinne nakkais sen vaeco-merkkisen jos febi ei natsaa...
    Last edited by 325E; 20-12-2017, 08:11.

    Leave a comment:


  • TFV
    replied
    Okei. Kiitoksia.
    Siis läppäimusarjaa vastaava juttu?
    Aina niistä läpistä on murhetta, oli sitten bensa tai diesel

    Leave a comment:

Working...
X