Mistä uusi disa-venttiili?
Collapse
X
-
Tullia kiinnostaa nykyään aika pienetkin paketit. Taitaa mennä molemmat yksistäänkin sen rajan yli. Ei se alvi ja tulli silti varmaan ketään konkkaan vie, että sen takia tarttis jättää tilaamatta. Ihan asialiselta toi X8R sarjakin vaikutti, kun sitä tossa kotona pyöritelin käsissä.
-
-
Saako noita German Auto Solution:in sarjoja tilattua muualta kuin netin kautta Amerikasta? Samasta talosta kun vielä ottaa Beisanin vanos-sarjan, niin alkaako tullia kohta kiinnostaa..?
Leave a comment:
-
-
Tommosia sarjoja ne on just ollu ne vialliset mitä mulle on tullut i6 automotivelta. Sen jälkeen German auto solutions, ei mene läpät jumiin vaikka pultin kiristää napakaksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostEi mihinkään "hampaat irvessä" momenttiin, mutta kiinni kuitenkin. Veikkaisin sarjassa olevan mittatarkkuudessa heittoa, jos pitää löysälle jättää. Itse laitoin sarjassa mukana tulevaa lukitetta vielä sinne niin pysyy varmasti (x8r:n sarjassa tulee lukitetta, ostettu ebayn kautta)
Leave a comment:
-
-
Ei mihinkään "hampaat irvessä" momenttiin, mutta kiinni kuitenkin. Veikkaisin sarjassa olevan mittatarkkuudessa heittoa, jos pitää löysälle jättää. Itse laitoin sarjassa mukana tulevaa lukitetta vielä sinne niin pysyy varmasti (x8r:n sarjassa tulee lukitetta, ostettu ebayn kautta)
Leave a comment:
-
-
Mtt tradingiltä ostettu korjaussarja. Muuten ok mutta kun tuon pitkän pultin kiristää vähänkin enemmän menee läppä jumiin ja kankeaksi. Eikä palaudu auki asentoon ilman apua. Kuinka kireälle tuo on tarkoitus laittaa? Haittaako ettei itsekseen palauta? Ei viitsisi löyhällekkään jättää :think
Leave a comment:
-
-
Hyvät ohjeet, joihin lisäisin sen että kannattaa tukea läppää samalla sormilla kun kiristää tuon pultin. Eli siis ei kiristä sitä tiivistettä vasten vaan pitää sen tavallaan auki osittain ja sormien välissä samalla kun kiristää.
Leave a comment:
-
-
Korjaussarjaakin toki saa ja D-I-Y, mistä voipi luntata, että minkämoinen homma:
Lähellä se oli itselläkin, kohta 6. sai vähän kylmäämään, vaikka heti teinkin kun auton ostin..
Leave a comment:
-
-
Hyvin tuntuu toimivan. Ainakin paremmin kuin se risaToihan on tavattoman yksinkertainen osa. Kotelo, jonka kyljessä on yksi läppä ja alipainekello. Eihän sitä alkuperäistäkään osaa ole BMW vamistanut. Varmaan joku Pierburg tai febi senkin on tehnyt. Mä vaan tarkoitin, että ei tästä nyt liian vaikeaa kannata tehdä. Raha pöytään, paketti postiin, osa kii ja raakaa ajoa.
Leave a comment:
-
-
Toimii siis sinulla hyvin
Eli et huomaa Febi Bilsteinin toiminnassa mitään outoa eli toimiiko kuin alkuperäinenkin Disa. Niin jos se toimii sen 10-vuotta, eiköhän se ole jo koko auton ikä.
Originally posted by Juppe View PostEn vaan tiiä. Jos toi alkuperäinen kesti 14 vuotta ja 120tkm niin ei varmaan ole iso ongelma uusia vaikka 10v välein, ellei kotilo ole sitten jo menny puristimen läpi tuossa kohtaa.
Leave a comment:
-
-
En vaan tiiä. Jos toi alkuperäinen kesti 14 vuotta ja 120tkm niin ei varmaan ole iso ongelma uusia vaikka 10v välein, ellei kotilo ole sitten jo menny puristimen läpi tuossa kohtaa.
Leave a comment:
-
-
Onko kokemusta Febi Bilstein disan laadusta ja erosta
Onko kellään pitkäaikaisempaa kokemusta Febi Bilstein Disan laadusta ja erosta BMW Disan alkuperäiseen versioon. Onko Febi Bilsteinissä sitä vikaa,että se ylin sokka irtoaa, vai onko se vika korjattu siinä?
Originally posted by Juppe View PostMee sinne myyjän sivuille ja etsi sieltä tai sitten kaiva realoem sivulta osanumero ja koita etsiä sillä. Eiköhän sitä pienempääkin disaa löydy febinkin tekemänä.
Tosta nyt ainakin näytti löytyvän:
Saksan ebay hakuun "m54 luftsteuerungsventil febi" niin jotain ainakin löytyy. Hitit tulee enimmäkseen briteistä. Tuskin se maailma siihen kaatuu, vaikka sinne nakkais sen vaeco-merkkisen jos febi ei natsaa...Last edited by 325E; 20-12-2017, 08:11.
Leave a comment:
-
-
Okei. Kiitoksia.
Siis läppäimusarjaa vastaava juttu?
Aina niistä läpistä on murhetta, oli sitten bensa tai diesel
Leave a comment:
-
Leave a comment: