Elikkäs kyseessä e46 328i. Apuja/neuvoja kaivattaisiin umpioiden irroitukseen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 umpioiden irroitus
Collapse
X
-
- Piuhat irti
- Vilkku pois, siinä yksi ristipää ruuvi. Näkyy reijästä
- Lampun pesimen teleskooppi ulos, suutinosa lähtee vetämällä, siinä on pari klipsiä (pissapojan säiliö valuu tyhjäksi)
- Umpion alla oleva lista pois (kolmella klipsillä)
- Umpion pultit irti (muistaakseni neljällä pultilla) tarvii 8mm hylsyn
- Yksi pultista vittumaisen ahtaassa paikassa, kannattaa ostaa irroitusta varten 150mm ohut jatko.
- Umpio lähtee tämän jälkeen ulospäin vetämällä
Alle vartin homma kun oppii.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
-
-
Originally posted by jarkko520 View PostRiippuen hieman vilkku ei välttämättä ole ruuvilla, vaan painettavalla klipsillä.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
on mulla ainaki prefacessa ruuvilla mitä löystetään niin clipsi nousee ja vilkku lähtee vetämällä pois.
Sitten sille vittumaiselle ruuville olis hyvä olla esim joku magneettipäinen kärki tai magneetti teleskooppipamputin tms, koska jos se karkaa ja tippuu niin kiva etiskellä sielä pohjamuovin päältäG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Joskus 9/2001 taisi olla coupessa/cabriossa kun vaihtui klipsistä ruuvikiinnitykseen.
Itse olen laittanut hylsyn sisään pienen palan esim. muovipussista, jos ei ole ollut magneettia käden ulottuvilla. Se muovinpalakin lisää sen verran kitkaa ettei ruuvi tipahda itsekseen pois normihylsystä, kun ujuttaa sitä sieltä kolosta pois.E91 325xiA + E90 325i
Ex: E39 540iA, E91 Alpina D3 #003, E91 325xiA, E90 330iA, E46 325 CiA M-sport, E46 325Ci cabrio + muunmerkkiset
Comment
-
Comment