Ratin verhoilu

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Antti O
    replied
    Nostetaan vanhaa ketjua.

Suuret suositukset Royal steering wheelsille Englantiin. Clio RS 197 ratti tuli n. 3 viikkoa tilauksesta. Hintaluokka n. 200€ sisältäen rahdit molempiin suuntiin. Verhoiltu ratti tuli ensin minulle, ja paluupostissa vanha ratti takaisin. Pyysin alkuperäistä vastaavan, mutta paremmilla materiaaleilla.

Leave a comment:

• PitBull
    replied
    Tuusulassa onnistuu nahkaratin verhoilu

Leave a comment:

• Nipsu
    replied
    Kotimaan markkinoilta ainakin Tampereella onnistuu. Mun ratti kävi tuolla:
    Huippulaatuiset ajoneuvojen verhoilut ja autohifiasennukset ammattitaidolla.

Aikaa tuosta on vuosi pari, mutta hintataso oli kotimaan hinnaksi minusta edullinen.

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Mun kautta onnistuu, esim. kuvassa.
    Last edited by buksin-1; 01-04-2016, 19:21.

Leave a comment:

• EPDM
    replied
    Originally posted by saukkim View Post
    Aikaisemmin löysin sivuston, jossa luvattiin vaihdossa uudelleen verhoiltu ratti, oman kuluneen tilalle, maksamalla hieman väliä. Tietääkö kukaan onko tälläistä palvelua enää olemassa?
    KYSYMYS 2. Voiko olemassa olevan sport-ratin, näppäimillä, korvata suoraan m-sport-ratilla?

Omassa 240tkm ajetussa vm.2000 E46 323CI capriossa ratin nahka lähes ympäri ratkennut..
    Joo, minä näitä "harrastin". Harrastin siinä mielessä että se nyt ei oikein lyönnyt leiville. Postikulut edes takaisin Puolaan kun ei ole ihan ilmaisiakaan varsinkin täältä puolelta. Sillöin tällöin näitä vielä lähetän cars dream nimimeen yritykseen... eilen asensin viimeinen uudelleen verhoiltu ratti.

Yläosa, eli näppäin osa sekä airbägi itse ovat sport ja m-tech rateissa sama. Ala osa sitten ei käy keskenään. Näitä voi toki muokkaa mutta ei ole kovin hyviä kokemuksia siitä.

Leave a comment:

• Malagutisti
    replied
    Muistaakseni käyttäjällä EPDM oli joskus tarjolla kyseisen tyyppinen palvelu, ja jossain Baltian maassa joku pulju kai tekee tätä edelleenkin.

Sporttiratin voi vaihtaa suoraan M-sport rattiin. Ota huomioon että ratin bagin muuttuessa 1-vaihe->2-vaihe muuttui myös ratin malli, eli 1-vaihe ja 2-vaihe bageja ei voi vaihtaa keskenään, eivätkä taida sopia ristiin eri ratteihinkaan.

Ja edittiä vielä perään: Luulen että KhreliX (www.kxd.fi) tekee näitä ihan kotimaassakin!
    Last edited by Malagutisti; 10-04-2015, 13:44.

Leave a comment:

• saukkim
    started a topic Ratin verhoilu

Ratin verhoilu

Aikaisemmin löysin sivuston, jossa luvattiin vaihdossa uudelleen verhoiltu ratti, oman kuluneen tilalle, maksamalla hieman väliä. Tietääkö kukaan onko tälläistä palvelua enää olemassa?
    KYSYMYS 2. Voiko olemassa olevan sport-ratin, näppäimillä, korvata suoraan m-sport-ratilla?

Omassa 240tkm ajetussa vm.2000 E46 323CI capriossa ratin nahka lähes ympäri ratkennut..
    Last edited by saukkim; 09-04-2015, 21:39.
Working...
X