memebuy23buy

E46 Vanne- rengasfit -topic III

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korppine
    replied
    Originally posted by mapa View Post
    Tämä ei kyllä pidä paikkaansa, tai sitten minulla jostain kumman syystä ollut kapeammat korit omissa.
    No ei minustakaan, onkos faceliftissa ja prefacessa eroja? Takana style 66 9x17 et 24 225/45/17 kumeilla ja raapii täydellä autolla ihan ja jatkuvasti
    Tosin on siinä persaus suht paljon madallettukkin.
    EDIT: Unisena kannattaa vissiin lukea myös vastaukset...
    Last edited by Korppine; 02-04-2016, 01:10.

Leave a comment:

• Korppine
    replied
    Originally posted by pablo View Post
    Liittyy löyhästi aiheeseen.

Jäi omassa 330:ssä takakaarien mankelointi haaveeks tällä kertaa ainakin.

Onko kellekkään tullut vastaan, että pokkaus on täynnä sellaista kovaa massaa.. Tosi siisti palko ja sen verran laittaa hanttiin ettei uskalla rullata.

-Anssi
    Jotain liimaahan siellä on, putsaat vaa kunnolla ja anna mennä, sit uudestaan putsaus ja vaikka vasaralakat pensselillä sisäpuolelle

Leave a comment:

• ooopeee
    replied
    Originally posted by Vitsku View Post
    Elikkä olis tarkotus ostaa uudet vanteet ja maltillinen madallussarja e46 320i autoon.
    Vanteet olisi 8x18 et35 225/40 kumeilla ja alustasarja madaltaisi edestä 40mm ja takaata 20mm. Mitä meinaatte raapiikko kiinni jonnekkin?
    Hyvin pyörii

Leave a comment:

• Vitsku
    replied
    Uudet vanteet

Elikkä olis tarkotus ostaa uudet vanteet ja maltillinen madallussarja e46 320i autoon.
    Vanteet olisi 8x18 et35 225/40 kumeilla ja alustasarja madaltaisi edestä 40mm ja takaata 20mm. Mitä meinaatte raapiikko kiinni jonnekkin?

Leave a comment:

• pablo
    replied
    Originally posted by janne92 View Post
    Kuinkas moni on laitellu noita X5:n vanteita. Elikkä eteen 9.0x19 ET48 ja taakse 10x19 ET45. Mahtuuko millä rengastuksella pyörimää msport madalluksella ilman mankelointia. Vai onko mahdoton yhtälö?
    Mulla tulee omaan Compomotiiven 10x18 ET 42 Taakse. Tulee kaarelle, mutta sisäpuoli on jo todella napakka, että tuo ET 45 voi ottaa jo kiinni:think

-Anssi

Leave a comment:

• pablo
    replied
    Liittyy löyhästi aiheeseen.

Jäi omassa 330:ssä takakaarien mankelointi haaveeks tällä kertaa ainakin.

Onko kellekkään tullut vastaan, että pokkaus on täynnä sellaista kovaa massaa.. Tosi siisti palko ja sen verran laittaa hanttiin ettei uskalla rullata.

-Anssi

Leave a comment:

• janne92
    replied
    x5 style 63

Kuinkas moni on laitellu noita X5:n vanteita. Elikkä eteen 9.0x19 ET48 ja taakse 10x19 ET45. Mahtuuko millä rengastuksella pyörimää msport madalluksella ilman mankelointia. Vai onko mahdoton yhtälö?
    Last edited by janne92; 31-03-2016, 12:30.

Leave a comment:

• mapa
    replied
    Originally posted by ooopeee View Post
    Mä voin laittaa kuvaa kunhan tulee lätyt. Its all about camber
    Joo, kyllähän sillä lisää tilaa saa. Nythän oli kysymys vakio kaarista, ja järkevistä kulmista. Niin ainakin ymmärsin.

Leave a comment:

• ooopeee
    replied
    Originally posted by mapa View Post
    Tämä ei kyllä pidä paikkaansa, tai sitten minulla jostain kumman syystä ollut kapeammat korit omissa.
    Mä voin laittaa kuvaa kunhan tulee lätyt. Its all about camber

Leave a comment:

• mapa
    replied
    Tilaa on laittaa ET 10 ilman mankelointia.

Leave a comment:

• ooopeee
    replied
    Havainnollistan nyt vastausta kahteen ylempään kysyjään

Tuossa kuvassa 255/35-18, spacerillä tuotu ET 15. Tilaa on laittaa ET 10 ilman mankelointia.

Leave a comment:

• Inkine
    replied
    Eipä tuolla olle merkitystä. Saa olla vaikka 20 et
    Kappas hah
    Tarkastelin kaaria tarkemmin niin vanha omistaja mankeloinut kaikki kaaret
    Mutta...eipä ne mahtunut. Hieman raapi kaariin, eli 225 renkaat joka nurkkaan auttaisi siis?
    Havainnollistava kuva

Leave a comment:

• roope465
    replied
    Nyt tarvitaan nopeaa vastausta, huomenna tulossa pohjosesta ja matkalla oli mielenkiintoiset vanteet. Eli taakse 9,5x19 et20, onnistuuko vakiokaarilla? Etuset 8,5x19 et35 tuskin tuottaa ongelmia.

Leave a comment:

• ooopeee
    replied
    Originally posted by Inkine View Post
    Voi jumajumanjuma
    Ostin 8x19 vanteet jossa jokaisessa päällä 235/35 kumit. Myyjä sanoi että et on 35 ja täältä olin lukenut että pitäisi mennä jopa ilman mankelointia. No tänään sitten katselin vanteita hieman tarkemmin ja vanteiden takana lukikin et30.... onko kuinka paha tilanne ?
    Ja tosiaan autona touringi säädettävällä alustalla.

Eipä tuolla olle merkitystä. Saa olla vaikka 20 et

Leave a comment:

• Inkine
    replied
    Voi jumajumanjuma
    Ostin 8x19 vanteet jossa jokaisessa päällä 235/35 kumit. Myyjä sanoi että et on 35 ja täältä olin lukenut että pitäisi mennä jopa ilman mankelointia. No tänään sitten katselin vanteita hieman tarkemmin ja vanteiden takana lukikin et30.... onko kuinka paha tilanne ?
    Ja tosiaan autona touringi säädettävällä alustalla.

Leave a comment:

Working...
X