Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkinpäivitys ja Kiinteä vauhtipyörä e46 328i PAINELAAKERI ONGELMA!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JMTN
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2010
    • 338
    • Haukipudas

    #16
    Originally posted by teemu.k View Post
    Mistä tuon kaksoismassan väännönkeston näkee?
    E46 328i tarkoitettu sachs sre paketti kestää +540nm väännön joten se riittää. http://www.sachsperformance.com/Sach...9_480_481.html

    Jos jättää tuon kaksoismassan paikoilleen, niin varmaan kannattaa hommata uusi?
    Kaikissa e46 kaksoismassa on samalla numerolla, et varmasti kestää kun uuden ostaa.

    330D.ssä 700nm väännötkin kestää jurisematta, eniten vauhtipyörän kestoon sit vaikuttaa asetelma ja kytkinlevy.
    BMW e91 320d -08
    ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
    ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
    ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
    Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

    Comment

    • teemu.k
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2010
      • 485
      • raahe

      #17
      Originally posted by JMTN View Post
      Kaikissa e46 kaksoismassa on samalla numerolla, et varmasti kestää kun uuden ostaa.

      330D.ssä 700nm väännötkin kestää jurisematta, eniten vauhtipyörän kestoon sit vaikuttaa asetelma ja kytkinlevy.
      Kai niissä kaksoismassoissa jotain eroa täytyy olla, koska ei ne ole samalla osanumerolla 328i num. 21 21 7 512 474 vs 330d num. 21 21 7 512 329

      Comment

      • JMTN
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2010
        • 338
        • Haukipudas

        #18
        Originally posted by teemu.k View Post
        Kai niissä kaksoismassoissa jotain eroa täytyy olla, koska ei ne ole samalla osanumerolla 328i num. 21 21 7 512 474 vs 330d num. 21 21 7 512 329
        Startin hammaskehässä on ero.
        BMW e91 320d -08
        ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
        ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
        ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
        Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

        Comment

        • teemu.k
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2010
          • 485
          • raahe

          #19
          Originally posted by JMTN View Post
          Startin hammaskehässä on ero.
          Kiitos selvennyksestä. Eli ihan huoletta vois laittaa uuden e46 328i tarkoitetun kaksoismassan ja sachs sre levyn ja asetelman.

          Onhan se kaksoismassa varmasti paljon miellyttävämpi vaihtoehto...:think

          Comment

          • teemu.k
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2010
            • 485
            • raahe

            #20
            Tilasin sachs sre kytkin osat autoon. Ilmoittivat ettei ole sre painelaakeria saatavilla ja tarjosivat normaalia laakeria. Onko niillä millainen ero? Luulisi että se sre olisi normaalia kestävempi? Kannattaako suosiolla tilata muualta se sre painelaakeri?
            Kiirreellisiä vastauksia jos jollain on enempi tietoa näistä hommista?

            Comment

            • Pazi88
              Moderator
              • Jan 2007
              • 10991
              • Oulu

              #21
              Originally posted by teemu.k View Post
              Tilasin sachs sre kytkin osat autoon. Ilmoittivat ettei ole sre painelaakeria saatavilla ja tarjosivat normaalia laakeria. Onko niillä millainen ero? Luulisi että se sre olisi normaalia kestävempi? Kannattaako suosiolla tilata muualta se sre painelaakeri?
              Kiirreellisiä vastauksia jos jollain on enempi tietoa näistä hommista?
              Normaalia painelaakeria sre asetelman kaverina on käytetty.

              Instagram, YouTube kanava
              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

              Comment

              • teemu.k
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2010
                • 485
                • raahe

                #22
                Originally posted by Pazi88 View Post
                Normaalia painelaakeria sre asetelman kaverina on käytetty.
                Okei. Mikä siinä on erona tuohon sre painelaakeriin?

                Comment

                • Pazi88
                  Moderator
                  • Jan 2007
                  • 10991
                  • Oulu

                  #23
                  Ei mitään käsitystä Hyvin pieniä eroja muutenkin noissa painelaakereissa. Mulla pyörii sre:n kanssa joku m10 lootan painelaakeri, kun oli hyväkuntoinen ja ylimääränen
                  Last edited by Pazi88; 30-12-2015, 15:43.

                  Instagram, YouTube kanava
                  ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                  Comment

                  • teemu.k
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2010
                    • 485
                    • raahe

                    #24
                    Originally posted by Pazi88 View Post
                    Ei mitään käsitystä Hyvin pieniä eroja muutenkin noissa painelaakereussa. Mulla pyörii sre:n kanssa joku m10 lootan painelaakeri, kun oli hyväkuntoinen ja ylimääränen
                    Asia selvä Laitan sen normaalin laakerin. On ainakin hintaeroa melko reilusti noissa sre vs normi.
                    Hyvä tietää mitä muut ovat laittaneet ja miten on kestäneet.
                    Kiitoksia sulle!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎