Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ssg vaihteisto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Utti
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 11
    • Lahti

    Ssg vaihteisto

    Onko kellään tietoa miten tälläisen vaihteiston pitäisi toimia. Koeajossa ihmettelin liikkeelle lähtöä kun joutui kaasua painaa aika paljon kunnes läks liikkeelle, kierroksia en nyt muista. onko normaalia vai kuuluuko lähtä jo lähes tyhjäkäynnillä? C-asennossa vaihdoissa tuntui että auto niiaisi, normii? Vai luistaako kytkin jo.
  • Järppä
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 1108
    • Stadi, ladon takana.

    #2
    Originally posted by Utti View Post
    Onko kellään tietoa miten tälläisen vaihteiston pitäisi toimia. Koeajossa ihmettelin liikkeelle lähtöä kun joutui kaasua painaa aika paljon kunnes läks liikkeelle, kierroksia en nyt muista. onko normaalia vai kuuluuko lähtä jo lähes tyhjäkäynnillä? C-asennossa vaihdoissa tuntui että auto niiaisi, normii? Vai luistaako kytkin jo.
    Ssg/smg pitää lähteä liikkeelle about 1500rpm, kytkin alkaa tarraa tonnin jälkeen.

    Totta kai se niia C:llä koska et ole tottunut koska se vaihtaa joten sulla on kaasua kun se vaihtaakin. Siihen kyllä tottuu ja vaihdelaatikkoa pitää ajaa samalla tavalla kuin sulla olisi kytkin eli nostaa kaasua hieman kun vaihtaa. Itse ajan koko ajan manuaali asennolla sport päällä.
    Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
    Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
    Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
    If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
    Top Gear review

    Comment

    • Utti
      Newbiemmer
      • Jan 2016
      • 11
      • Lahti

      #3
      Originally posted by huTsu View Post
      Ssg/smg pitää lähteä liikkeelle about 1500rpm, kytkin alkaa tarraa tonnin jälkeen.

      Totta kai se niia C:llä koska et ole tottunut koska se vaihtaa joten sulla on kaasua kun se vaihtaakin. Siihen kyllä tottuu ja vaihdelaatikkoa pitää ajaa samalla tavalla kuin sulla olisi kytkin eli nostaa kaasua hieman kun vaihtaa. Itse ajan koko ajan manuaali asennolla sport päällä.
      No joo, kyllähän siihen jo alkaa tottumaan. Sportti päällä ja kierroksia tarpeeksi niin ihan näppärästi vaihtaa. Oli vaan vähän pelkoa ilmassa kun ostin mokoman, ei oikein tietoa ollu miten sen pitäisi toimii mut kaipasesiitä.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎