Hei apuja kaivataan -03 318 koneremontin hinnan hahmottamiseksi ta siihen tekeekö tuota hommaa itse.
Auto hinattiin korjaamolle, josta soittivat (auto nyt 300km päässä siis niin ei pääse itse katsomaan), että nokka-akselin laakerit on vaurioitunut, 3 pulttia poikki ja 1 löysällä. Mekatsu selitti, että nokka-akselin laakerit on kiinni yhdellä pultilla per puoli(?!) ja että auto on nyt saatu käyntiin ja pysyy käynnissä 100rmp kierroksilla, mut eihän tuo auto kunnossa ole.
Ennen kun lähde tolla omalla bensasyöpöllä katsomaan tilannetta, niin saisikohan täältä nasevan osuvia veikkauksia, että mitä pultteja mekatsu voisi tarkoittaa ja mitkä laakerit on pulteilla kiinni? Mä en vaan ymmärrä tai sitten mekatsu höpäjää omiaan. Koitin kysyä tarkentavia vastauksia, mut sain köräilyä osakseni, joten pyysin vaan lopettamaan työt tältä erää ja ottamaan auton alas nosturilta.
Jos ne olisi kannenpultit, niin eihän auto kävisi enää, koska mitään pultteja ei ole ainakaan porattu auki, sen verran sain selvää.
Veikkauksia? Löytyisköhän jostain räjäytyskuvaa asiasta?
Auto hinattiin korjaamolle, josta soittivat (auto nyt 300km päässä siis niin ei pääse itse katsomaan), että nokka-akselin laakerit on vaurioitunut, 3 pulttia poikki ja 1 löysällä. Mekatsu selitti, että nokka-akselin laakerit on kiinni yhdellä pultilla per puoli(?!) ja että auto on nyt saatu käyntiin ja pysyy käynnissä 100rmp kierroksilla, mut eihän tuo auto kunnossa ole.
Ennen kun lähde tolla omalla bensasyöpöllä katsomaan tilannetta, niin saisikohan täältä nasevan osuvia veikkauksia, että mitä pultteja mekatsu voisi tarkoittaa ja mitkä laakerit on pulteilla kiinni? Mä en vaan ymmärrä tai sitten mekatsu höpäjää omiaan. Koitin kysyä tarkentavia vastauksia, mut sain köräilyä osakseni, joten pyysin vaan lopettamaan työt tältä erää ja ottamaan auton alas nosturilta.
Jos ne olisi kannenpultit, niin eihän auto kävisi enää, koska mitään pultteja ei ole ainakaan porattu auki, sen verran sain selvää.
Veikkauksia? Löytyisköhän jostain räjäytyskuvaa asiasta?
Comment