Väliaikatietoa: eivät saa korjaamolla pulttia auki jolla pyörä on kiinni. Ovat koittaneet kaikenlaisia pulttipyssyjä mut ei lähde. Maanantaina jatkuu projekti ja yrittävät startilla kunhan kyhäävät jonkinlaisen jutskan että voivat kokeilla tuota. Toivottavasti eivät katkaise kampiakselia.... eli mun kohdalla mennään nyt vissiin vaikeemman kautta ja eipä ole ehkä montaa kertaa vaihdettu kun on niin tiukassa.
320Da e46 touring M-sport II vm. 03. 400tkm lähenee hyvää vauhtia!
Väliaikatietoa: eivät saa korjaamolla pulttia auki jolla pyörä on kiinni. Ovat koittaneet kaikenlaisia pulttipyssyjä mut ei lähde. Maanantaina jatkuu projekti ja yrittävät startilla kunhan kyhäävät jonkinlaisen jutskan että voivat kokeilla tuota. Toivottavasti eivät katkaise kampiakselia.... eli mun kohdalla mennään nyt vissiin vaikeemman kautta ja eipä ole ehkä montaa kertaa vaihdettu kun on niin tiukassa.
Ei sitä nyt kovin usein tarvitse vaihtaa. Kyllä se kuuluukin tiukassa olla, joku hurja nm lukema momentissa on. Pultti on 18mm, pitkä ja tiheäkierteinen. Kannattaa uusia se samalla. Meinas kyllä usko loppua, sen verran tiukassa oli.
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Joku puhui 100 nm:sta jollain palstalla. No jospa ne ma jotain keksisivät tai jos ei niin sit pitää vaihtaa korjaamoa. Suurimman osan remonteista oon tehny kotipihalla laakerinvaihdoista lähtien mut nyt oli kiire saada kuntoon ni aattelin et saisivat päivän aikana tuolla mut eipä onnistunut.
320Da e46 touring M-sport II vm. 03. 400tkm lähenee hyvää vauhtia!
Joku puhui 100 nm:sta jollain palstalla. No jospa ne ma jotain keksisivät tai jos ei niin sit pitää vaihtaa korjaamoa. Suurimman osan remonteista oon tehny kotipihalla laakerinvaihdoista lähtien mut nyt oli kiire saada kuntoon ni aattelin et saisivat päivän aikana tuolla mut eipä onnistunut.
Molempiin ex 320d tuo vaihdettiin, toinen irtosi startin yhteydessä ja kolahti konepeltiä vasten.
Molemmissa meni 230-250tkm tienoilla, osa maksoi 200€ työ 100€
toivottavasti et vieny mihkää nyrkkipajalle ketkä konetta vasten yrittää vempuloida, tarvii kampiakselin lukitustyökalun.
AD-korjaamo ja kuulosti ainakin siltä että tietävät mitä tekevät ja kun kysyin alkuun kauan menee vaihtoon niin sanoivat että n. tunti. tarkoitus olisi maanantaina mennä seuraamaan mitä touhuavat. Omalla ajettu karvaa vaille 360 tkm.
320Da e46 touring M-sport II vm. 03. 400tkm lähenee hyvää vauhtia!
Pitää maanantaiaamuna soittaa sinne että vaihtavat sen pultin, mut on jotenkin sellainen tunne että ovat sen tilanneet/tietävät. Sanoivat että osat ovat tulleet niin varmaan siinä on mukana muutakin kun hihnapyörä. Epäilisin että pultti ainakin. Ja juu, on tullut aika selväksi että hommaa riittää ja toivottavasti eivät hajota mitään ylimääräistä sitä availlessa. Kiitos vinkeistä!
320Da e46 touring M-sport II vm. 03. 400tkm lähenee hyvää vauhtia!
Ei tuollaisen vaihto pitäisi olla mikään ihmeellinen homma korjaamolle, jos tietävät mitä ovat tekemässä. Täällä ainakin on yksi sellainen AD-korjaamo, että en veisi edes mopoa sinne korjattavaksi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Vähän olen kyllä epäillyt tietotaitoa mut siellä se nyt on. Kovasti vakuuttelivat että siellä onnistuu ja ei ole iso homma. Jos puoleen päivään mennessä eivät sitä onnistu sitä laittamaan niin haen auton pois. Ja jos rikkovat jotain sen takia etteivät ole osanneet tehdä oikein niin en asiaa siihen jätä. Ja aamusta menen sinne kattelemaan. Laittelen sit lopputuloksen miten kävi.
320Da e46 touring M-sport II vm. 03. 400tkm lähenee hyvää vauhtia!
Saivat vaihettua, mut varaosan hinnaksi sanoivatkin että 470€ vaikka alkuun olikin 269... Mistähän ne on oikein pyörän tilanneet... En helvetti suostu maksamaan ja oisin kyllä osan ostanut itse muualta jos noin kalliiksi oisin tienny. Ja tästäkin oisivat voineet ilmoittaa kyllä ni ois voinu vaihtaa halvempaan. eiköhän ne halvemmatkin kestä sen mitä tuolla enää ajan.. noh, vääntö jatkuu.. Onko BMW:n Mertell merkkiliike? Siellä on kyllä M57 koneeseen 469, mut tuo mun on M47N ja siihen siellä 281. M47 koneeseen 355.
Joo, ilmeisesti tuo merteil osa kanssa oem kun ei lue että ois tarvike. No, mä en maksa kun sen 269 siitä osasta ja jos ei heille käy niin hommatkoon sitten sen osan mikä maksaa 269. Töistäkin veloittaa 2,5 tuntia kun eivät saaneet auki kun loppujen lopuksi kuumentamalla ja joutuivat kuulemma ostamaan uuden pulttipyssynkin. Joko lähetteessä nyt näppisvirhe tai sit on johonkin toiseen koneeseen mikä nyt sattui sit käymään tohonkin. He kumminkin se hinnan sieltä luettelosta sanoi kun auton sinne vein ja muita vaihtoehtoja ei ollu kun sanoin. Ihmetteli sillo vielä et miten voi olla 90e kalliimpi kun motonetissä :-D
Comment