Jos teho nousee yli 25% ja meinasit sen vielä kilpiin saada, niin saat vaihtaa alustan osat, jarrut jne (osien on vastattava vertailumallia). Lisäksi vaihtoon menee luultavasti, laatikko, kytkin, vauhtipyörä, apurunko, perä, vetarit.. Ellet ihan harrastamisen innosta aikonut niin sanoisin, että unohda. Sähköt sitten tämän ikäisessä asettaa omat lisähaasteensa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Suositelen, että osta viereen toinen ajokunnossa oeva auto jos tuohon alat. Irrallaan olevaan tekniikkaan saa aina hakea puuttivia pikkunippeleitä vähintään muutamalla satasalle!
Aivopieruna jos nyt JOSSITELTAIS. Jos nyt kyseessä olis 2003 e46facelift 318i. Onko mahdollisuutta lain puitteissa laittaa isompaa konetta? isompaa 4pyttystä esim? :think
Aivopieruna jos nyt JOSSITELTAIS. Jos nyt kyseessä olis 2003 e46facelift 318i. Onko mahdollisuutta lain puitteissa laittaa isompaa konetta? isompaa 4pyttystä esim? :think
Toki. Voihan siihen laittaa vaikka kutosen. Sen on sitten vaan vastattava vertailumallia. Kuten sanoin aiemmin tässä keskustelussa, itse en näe siinä mitään järkeä. Aivan järjetön työ ja vaatii käytännössä kokonaisen luovuttaja auton ostamista.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Sitä tässä hain että jos esim kone menee rikki ja pitää vaihtaa. Onko siihen mahdollista laittaa astetta isompi nelonen paikalle vai vaatiiko se muiden sisuskalujen vaihtoa
Siinä on 1,9litrainen M43, se astetta isompi olisi N42, joka on aivan eri tekniikkaa, jolloin siis pitää vaihtaa myös kaikki sähköt.
Eli yhtä hyvin voisi sitten vaihtaa kutoseen, kun kaikki pitää käydä läpi kuitenkin.
Moottorin rikkoutuessa PALJON helpommalla saa ehjän auton kun vaihtaa vaan moottorin toiseen samanlaiseen jolloin sähköt käy vanhasta jolloin se on plug-and-play.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Comment