auto on 316 vm.04 n46 koneella.
Tiivisteitä vaihdettu iso kasa: öljypohja, suodattimen jalka, venttiilikoppa...
Öljynerotin vaihdettu ja siihen liittyvät putket putsailtu, ei olleet tukossa.
Tehty stp engine flush ja valuteltu wd-40 männänrenkaiden läpi ja ajeltu motaria isoilla kierroksilla.
Öljynä käytetty castrol 5w40 magnatec
Eli ei vuoda öljyä mistään ja männänrenkaat ei pitäisi olla jumissa, kuluttaa silti öljyä noin 8dl/1tkm. Jäljelle ei jää kuin venttiilivarren kumit.
Eli kysymys kuuluu minkälainen homma nuo venttiilivarren kumit on vaihtaa, jotain erikoistyökaluja ilmeisesti tarvii? Mitä pitäisi ottaa huomioon ja miten tuo homma tarkalleen tehdään? Paineilmalla saa ilmeisesti venttiilit pysymään ylhäällä ettei tarvitse kantta alkaa irrottelemaan.
Tiivisteitä vaihdettu iso kasa: öljypohja, suodattimen jalka, venttiilikoppa...
Öljynerotin vaihdettu ja siihen liittyvät putket putsailtu, ei olleet tukossa.
Tehty stp engine flush ja valuteltu wd-40 männänrenkaiden läpi ja ajeltu motaria isoilla kierroksilla.
Öljynä käytetty castrol 5w40 magnatec
Eli ei vuoda öljyä mistään ja männänrenkaat ei pitäisi olla jumissa, kuluttaa silti öljyä noin 8dl/1tkm. Jäljelle ei jää kuin venttiilivarren kumit.
Eli kysymys kuuluu minkälainen homma nuo venttiilivarren kumit on vaihtaa, jotain erikoistyökaluja ilmeisesti tarvii? Mitä pitäisi ottaa huomioon ja miten tuo homma tarkalleen tehdään? Paineilmalla saa ilmeisesti venttiilit pysymään ylhäällä ettei tarvitse kantta alkaa irrottelemaan.
Comment