elikkäs n.30 min ajon, ei väliä onko sekalaista tai maantietä, rupeaa paisarinkorkki päästämään höyryjä pihalle ja ylävesiletko menee todella kovaksi, sekä joskus ilmoittaa mittaristossa nesteiden vähyydestä, vaikka moottorin jäähdyttyä nesteen pinta on jälleen normaali.
tuntuu että järjestelmään pääsee jostain ilmaa. järjestelmä ei vuoda ulospäin muualta kun korkista, koska 8h jälkeenkin järjestelmässä on vielä selkeästi painetta.
vaihdetut osat: Jäähdytin, paisari, paisarin korkki,vesipumppu ja visko
moottorin lämmot ei nouse yli 92C, sisälle tulee lämmintä. ei ole öljyt ja nesteet sekaisin.
järjestelmä ilmattu n.20 kertaa, co2 mitattu jäähdytinesteistä korjaamolla kuulemma.
EGR poistettu jonkun edellisen omistajan toimesta. ilmeisesti myös lastutettu.
tuntuu että järjestelmään pääsee jostain ilmaa. järjestelmä ei vuoda ulospäin muualta kun korkista, koska 8h jälkeenkin järjestelmässä on vielä selkeästi painetta.
vaihdetut osat: Jäähdytin, paisari, paisarin korkki,vesipumppu ja visko
moottorin lämmot ei nouse yli 92C, sisälle tulee lämmintä. ei ole öljyt ja nesteet sekaisin.
järjestelmä ilmattu n.20 kertaa, co2 mitattu jäähdytinesteistä korjaamolla kuulemma.
EGR poistettu jonkun edellisen omistajan toimesta. ilmeisesti myös lastutettu.
Comment