Kirjoitan tälle foorumille, koska todnäk. on enemmän mahdollisia kokemuksia koko 3-sarjasta tästä ongelmasta.
Otin tänään Z4:n talviunilta, ja pääsin noin 5km ennen kuin alkoin ohjaus huutaa. Huutamalla tarkoitan sitä, että kuulostaa siltä että kumi osuisi kumiin kun kääntää rattia. Tätä kuuluu myös auton ollessa sammutettuna kääntäessä rattia. Googlasin, ja tämmöistä on tarjolla:
Kävin hakemassa CRC white lithium greasea motonetistä, ja pursutin varren täyteen rasvaa. Tuntuu että osittain olisi auttanut, nyt on kovahko ääni enää vasemmalla käännettäessä, oikealle käännettäessä suhteellisen hiljaista.
Kysymys onkin, mihin kohtaa oikein tässä pitäisi oikeastaan pursuttaa tuota rasvaa? Zetan M54b25 ei ihan näytä samanlaiselta kuin tuossa linkissä. Tuossa kohtaa mihin linkissä on aine laitettu, on minulla jonkinlainen muovisuojus joka jatkuu kabiiniin konetilasta.
Vinkkejä?
Otin tänään Z4:n talviunilta, ja pääsin noin 5km ennen kuin alkoin ohjaus huutaa. Huutamalla tarkoitan sitä, että kuulostaa siltä että kumi osuisi kumiin kun kääntää rattia. Tätä kuuluu myös auton ollessa sammutettuna kääntäessä rattia. Googlasin, ja tämmöistä on tarjolla:
Kävin hakemassa CRC white lithium greasea motonetistä, ja pursutin varren täyteen rasvaa. Tuntuu että osittain olisi auttanut, nyt on kovahko ääni enää vasemmalla käännettäessä, oikealle käännettäessä suhteellisen hiljaista.
Kysymys onkin, mihin kohtaa oikein tässä pitäisi oikeastaan pursuttaa tuota rasvaa? Zetan M54b25 ei ihan näytä samanlaiselta kuin tuossa linkissä. Tuossa kohtaa mihin linkissä on aine laitettu, on minulla jonkinlainen muovisuojus joka jatkuu kabiiniin konetilasta.
Vinkkejä?
Comment