Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 323 Coupe -99

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kalppune
    Newbiemmer
    • Oct 2013
    • 4
    • Suomi

    BMW 323 Coupe -99

    Bmw käy kylmänä hyvin ei mitään oireita, paitsi ehkä hiukan tehoton.
    Mut kun käynnistät moottori lämpimänä niin tehot hävinnyt ja sammuu normaalisti lähtiessä, eli pitää luistattaa.

    + Tökkii aina kun lisää kaasua.

    Ilmamassamittari paskanava vai mikä?
  • BMW525Xda
    BTCF Member
    • Feb 2014
    • 8681
    • Xxxxxx

    #2
    Foorumilla jossakin topikissa mainittiin samoilla oireilla Vanos vika. :think

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #3
      Originally posted by Kalppune View Post
      Bmw käy kylmänä hyvin ei mitään oireita, paitsi ehkä hiukan tehoton.
      Mut kun käynnistät moottori lämpimänä niin tehot hävinnyt ja sammuu normaalisti lähtiessä, eli pitää luistattaa.

      + Tökkii aina kun lisää kaasua.

      Ilmamassamittari paskanava vai mikä?
      Ei, massamittarissa ei ole vikaa.
      Onko ensimmäinen perusasia tsekattu, eli imuvuodot poissuljettu(eli tämä nyt KAUAN ennen kuin edes kannattaa vanosta ajatella)?
      Eli ihan ensin massamittarin ja imusarjan välinen iso haitariputki irti ja valoa vasten tarkistus(ei saa olla edes läpinäkymätöntä murtumaa/hapertumaa).
      Jos se ok, niin KAIKKI imuletkut huolelliseen tarkasteluun+imusarjan takaa löytyvät kumitulpat.

      Comment

      • Kalppune
        Newbiemmer
        • Oct 2013
        • 4
        • Suomi

        #4
        Originally posted by Hemi View Post
        Ei, massamittarissa ei ole vikaa.
        Onko ensimmäinen perusasia tsekattu, eli imuvuodot poissuljettu(eli tämä nyt KAUAN ennen kuin edes kannattaa vanosta ajatella)?
        Eli ihan ensin massamittarin ja imusarjan välinen iso haitariputki irti ja valoa vasten tarkistus(ei saa olla edes läpinäkymätöntä murtumaa/hapertumaa).
        Jos se ok, niin KAIKKI imuletkut huolelliseen tarkasteluun+imusarjan takaa löytyvät kumitulpat.
        Joo, oli ylempi putki haljennut 3 kohdasta.
        Alempi vaihdettiin vuosi sitten.


        E: Putki vaihdettu, ei vaikuttanut mihinkään vieläkin tehot lämpimänä hävyksissä välillä.
        Last edited by Kalppune; 25-04-2016, 20:21.

        Comment

        • Kalppune
          Newbiemmer
          • Oct 2013
          • 4
          • Suomi

          #5
          Nostetaas ylös, mitäs seuraavaksi vaihtamaan kun iskee vikakoodia

          -nokka-akselin signaali, tulo 41

          Nokka-akselin moottorinpuoleinen anturi jo vaihdettu hetken oli tehot alakierrosksilla mut nyt taas valittaa.

          Comment

          • pomo
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2013
            • 429
            • Oulu

            #6
            Minkä verran ajettu?
            --Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--

            E46 320 Cab

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              #7
              Originally posted by Kalppune View Post
              Nostetaas ylös, mitäs seuraavaksi vaihtamaan kun iskee vikakoodia

              -nokka-akselin signaali, tulo 41

              Nokka-akselin moottorinpuoleinen anturi jo vaihdettu hetken oli tehot alakierrosksilla mut nyt taas valittaa.
              Vaihdettiinko oikea anturi? Eli onko vika pakoanturissa?

              Comment

              • Kalppune
                Newbiemmer
                • Oct 2013
                • 4
                • Suomi

                #8
                Originally posted by pomo View Post
                Minkä verran ajettu?
                150tkm

                Originally posted by Hemi View Post
                Vaihdettiinko oikea anturi? Eli onko vika pakoanturissa?
                Tuleeko molemmille antureille sama vikakoodi, jos tulee niin kai se on pakoanturi seuraavaks vaihettava.

                Comment

                • HTK12
                  BTCF Member
                  • Jul 2011
                  • 10949
                  • Joensuu

                  #9
                  Originally posted by Kalppune View Post
                  150tkm



                  Tuleeko molemmille antureille sama vikakoodi, jos tulee niin kai se on pakoanturi seuraavaks vaihettava.
                  Kunnon lukijalla sanoo kumpi anturi.
                  e39 540iA E85

                  Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                  Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                  Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                  Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                  INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                  Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎