Announcement

Collapse
No announcement yet.

M57 kadottaa rail paineet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aretsuge
    BTCF Member
    • Jun 2016
    • 13
    • Haukipudas

    M57 kadottaa rail paineet.

    Moro! Nyt tarvis apua viisaammilta. Autoni kävi lastutukessa (330d e46 vm01.) Ja sen jälkeen auto ei pidä rail paineita tarpeeksi, auto haluaa 1200bar mutta antaa vähän reilu 900bar ja vetää auton vikatilaan (dde valo syttyy) Vikakoodia antoi rail putken paine anturille, sen vaihdoin eikä muutosta tapahtunut. Siirtopaineet on tasaisesti 3.9bar-4.0bar. Suuttimien ohivuotoa en ole kerennyt vielä mitata, polttoaine suodatin on vaihdettu. Vika ilmestyy yleensä kun isoimmalla vaihteella painaa kaasun pohjaan alakierroksilta niin dde valo syttyy 2500rpm kohdalla yleensä ja jos yläkierroksilla pitää kaasua pohjassa niin valo ei edes aina syty ja vika ilmenee lämpimällä koneella helpommin!
    Last edited by Aretsuge; 10-06-2016, 14:52.
  • expertti
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 866
    • Kainuu

    #2
    Originally posted by Aretsuge View Post
    Moro! Nyt tarvis apua viisaammilta. Autoni kävi lastutukessa (330d e46 vm01.) Ja sen jälkeen auto ei pidä rail paineita tarpeeksi, auto haluaa 1200bar mutta antaa vähän reilu 900bar ja vetää auton vikatilaan (dde valo syttyy) Vikakoodia antoi rail putken paine anturille, sen vaihdoin eikä muutosta tapahtunut. Siirtopaineet on tasaisesti 3.9bar-4.0bar. Suuttimien ohivuotoa en ole kerennyt vielä mitata, polttoaine suodatin on vaihdettu. Vika ilmestyy yleensä kun isoimmalla vaihteella painaa kaasun pohjaan alakierroksilta niin dde valo syttyy 2500rpm kohdalla yleensä ja jos yläkierroksilla pitää kaasua pohjassa niin valo ei edes aina syty.
    Vikakoodit lukuun.
    Virheellinen ohjelmointi? Palauta alkuperäinen ohjelma takaisin, katoaako oireilu.

    Comment

    • Hezman
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2012
      • 708
      • Jyväskylä

      #3
      Originally posted by Aretsuge View Post
      Moro! Nyt tarvis apua viisaammilta. Autoni kävi lastutukessa (330d e46 vm01.) Ja sen jälkeen auto ei pidä rail paineita tarpeeksi, auto haluaa 1200bar mutta antaa vähän reilu 900bar ja vetää auton vikatilaan (dde valo syttyy) Vikakoodia antoi rail putken paine anturille, sen vaihdoin eikä muutosta tapahtunut. Siirtopaineet on tasaisesti 3.9bar-4.0bar. Suuttimien ohivuotoa en ole kerennyt vielä mitata, polttoaine suodatin on vaihdettu. Vika ilmestyy yleensä kun isoimmalla vaihteella painaa kaasun pohjaan alakierroksilta niin dde valo syttyy 2500rpm kohdalla yleensä ja jos yläkierroksilla pitää kaasua pohjassa niin valo ei edes aina syty ja vika ilmenee lämpimällä koneella helpommin!
      Tuskimpa on ohjelma virheellinen.
      Syy löytyy lähes varmasti suuttimista, liikaa ohivuotoa.

      Comment

      • Aretsuge
        BTCF Member
        • Jun 2016
        • 13
        • Haukipudas

        #4
        Noniin nyt on ohivuodot mitattu. 1-5 suuttimet ohivuoti tasaisesti saman verran, muttei liikaa. 6 suutin ohivuoti todella vähän ja kun auton sammutti niin se imasi putken tyhjäksi, auto oli käynnissä ja koputin kutosta niin sekin alkoi ohivuotamaan samaa vauhtia kun muut ja vielä pikku hiljaa imi putken kuitenkin tyhjäksi. Korkeapaine putkissa ei näy vuotoa tai muuallakaan. Tarkoittaako tämä että suutin huoltoon tai vaihtoon?

        Comment

        • Hezman
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2012
          • 708
          • Jyväskylä

          #5
          Originally posted by Aretsuge View Post
          Noniin nyt on ohivuodot mitattu. 1-5 suuttimet ohivuoti tasaisesti saman verran, muttei liikaa. 6 suutin ohivuoti todella vähän ja kun auton sammutti niin se imasi putken tyhjäksi, auto oli käynnissä ja koputin kutosta niin sekin alkoi ohivuotamaan samaa vauhtia kun muut ja vielä pikku hiljaa imi putken kuitenkin tyhjäksi. Korkeapaine putkissa ei näy vuotoa tai muuallakaan. Tarkoittaako tämä että suutin huoltoon tai vaihtoon?
          muttei liikaa
          Onko jotain lukemaa heittää?
          Voihan se olla et kp-pumppu ei jaksa tuottaa riittävästi painetta. Erikoinen on myös 6 suuttimen käyttäytyminen.:think

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎