Moro! Nyt tarvis apua viisaammilta. Autoni kävi lastutukessa (330d e46 vm01.) Ja sen jälkeen auto ei pidä rail paineita tarpeeksi, auto haluaa 1200bar mutta antaa vähän reilu 900bar ja vetää auton vikatilaan (dde valo syttyy) Vikakoodia antoi rail putken paine anturille, sen vaihdoin eikä muutosta tapahtunut. Siirtopaineet on tasaisesti 3.9bar-4.0bar. Suuttimien ohivuotoa en ole kerennyt vielä mitata, polttoaine suodatin on vaihdettu. Vika ilmestyy yleensä kun isoimmalla vaihteella painaa kaasun pohjaan alakierroksilta niin dde valo syttyy 2500rpm kohdalla yleensä ja jos yläkierroksilla pitää kaasua pohjassa niin valo ei edes aina syty ja vika ilmenee lämpimällä koneella helpommin!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M57 kadottaa rail paineet.
Collapse
X
-
Originally posted by Aretsuge View PostMoro! Nyt tarvis apua viisaammilta. Autoni kävi lastutukessa (330d e46 vm01.) Ja sen jälkeen auto ei pidä rail paineita tarpeeksi, auto haluaa 1200bar mutta antaa vähän reilu 900bar ja vetää auton vikatilaan (dde valo syttyy) Vikakoodia antoi rail putken paine anturille, sen vaihdoin eikä muutosta tapahtunut. Siirtopaineet on tasaisesti 3.9bar-4.0bar. Suuttimien ohivuotoa en ole kerennyt vielä mitata, polttoaine suodatin on vaihdettu. Vika ilmestyy yleensä kun isoimmalla vaihteella painaa kaasun pohjaan alakierroksilta niin dde valo syttyy 2500rpm kohdalla yleensä ja jos yläkierroksilla pitää kaasua pohjassa niin valo ei edes aina syty.
Virheellinen ohjelmointi? Palauta alkuperäinen ohjelma takaisin, katoaako oireilu.
-
-
Originally posted by Aretsuge View PostMoro! Nyt tarvis apua viisaammilta. Autoni kävi lastutukessa (330d e46 vm01.) Ja sen jälkeen auto ei pidä rail paineita tarpeeksi, auto haluaa 1200bar mutta antaa vähän reilu 900bar ja vetää auton vikatilaan (dde valo syttyy) Vikakoodia antoi rail putken paine anturille, sen vaihdoin eikä muutosta tapahtunut. Siirtopaineet on tasaisesti 3.9bar-4.0bar. Suuttimien ohivuotoa en ole kerennyt vielä mitata, polttoaine suodatin on vaihdettu. Vika ilmestyy yleensä kun isoimmalla vaihteella painaa kaasun pohjaan alakierroksilta niin dde valo syttyy 2500rpm kohdalla yleensä ja jos yläkierroksilla pitää kaasua pohjassa niin valo ei edes aina syty ja vika ilmenee lämpimällä koneella helpommin!
Syy löytyy lähes varmasti suuttimista, liikaa ohivuotoa.
Comment
-
-
Noniin nyt on ohivuodot mitattu. 1-5 suuttimet ohivuoti tasaisesti saman verran, muttei liikaa. 6 suutin ohivuoti todella vähän ja kun auton sammutti niin se imasi putken tyhjäksi, auto oli käynnissä ja koputin kutosta niin sekin alkoi ohivuotamaan samaa vauhtia kun muut ja vielä pikku hiljaa imi putken kuitenkin tyhjäksi. Korkeapaine putkissa ei näy vuotoa tai muuallakaan. Tarkoittaako tämä että suutin huoltoon tai vaihtoon?
Comment
-
-
Originally posted by Aretsuge View PostNoniin nyt on ohivuodot mitattu. 1-5 suuttimet ohivuoti tasaisesti saman verran, muttei liikaa. 6 suutin ohivuoti todella vähän ja kun auton sammutti niin se imasi putken tyhjäksi, auto oli käynnissä ja koputin kutosta niin sekin alkoi ohivuotamaan samaa vauhtia kun muut ja vielä pikku hiljaa imi putken kuitenkin tyhjäksi. Korkeapaine putkissa ei näy vuotoa tai muuallakaan. Tarkoittaako tämä että suutin huoltoon tai vaihtoon?muttei liikaa
Voihan se olla et kp-pumppu ei jaksa tuottaa riittävästi painetta. Erikoinen on myös 6 suuttimen käyttäytyminen.:think
Comment
-
Comment