Morjesta vaan, eli ongelma on otsikon mukainen. Lueskelin vanhempia viestiketjuja eikä niistä juurikaan ollut apua joten.
Alla löydökset ja jo tehdyt "korjaukset" tuloksetta.
Sateen jälkeen kuskin ja apukuskin lattiamatolle-(kumimatot), keskelle ilmestyy vesilammikot. Valolla ja käsikopelolla tutkiessa verhoilujen sivut ja jalkotilat kuivat, mistään ei löyty kosteutta tai vuodon jäljille johtavaa vesinoroa.
Kun auton päälle laittaa valumaan vesiletkulla vettä siten että sitä valuu jokapuolelta autoa pois kuten sateella ja menee itse sisälle, vettä ei tule sisälle vaikka kuinka kauan istuu ja odottaa.
Vesisateella ajaessa jostakin päin autoa kuuluu veden loiske, aivan kuin olisi akvaario kyydissä. Lasit eivät kumminkaan huurru sisällä mahdollisen vallitsevan kosteuden takia.
Jo tehtyjä tarkastuksia on seuraavat:
Etuovien höyrysulkujen - tai miksi niitä kukakin kutsuu - uudelleen asennus.
Apukuskin puolelta Eberin yms johtojen läpivientien tarkastus ja tiivistys.
Raitisilmasuodattimen kotelon purku, puhdistus ja kuivaus.
Lattiamattojen, etupenkkejen, kojelaudan ja lämmityslaitteen purku, ilmastoinnin kondensiovedenpoiston tarkistamiseksi.
Auton pohjan sekä rintapellin tarkastus mahdollisen tulppien irtoamisen vuoksi.
Sisälle tuleva vesi on ihan vettä, ei jäähdytinnestettä. Autossa ei ole kattoluukkua. Tuulilasi vaikuttaa alkuperäiseltä kulumisensa puolesta. Seuraavaksi on liipaisimella tuulilasin vaihto jos täältä ei löydy jotain vinkkiä.
Kiitos jo ennakkoon vinkeistä joita en itse ole viellä hiffannut huomioida
Alla löydökset ja jo tehdyt "korjaukset" tuloksetta.
Sateen jälkeen kuskin ja apukuskin lattiamatolle-(kumimatot), keskelle ilmestyy vesilammikot. Valolla ja käsikopelolla tutkiessa verhoilujen sivut ja jalkotilat kuivat, mistään ei löyty kosteutta tai vuodon jäljille johtavaa vesinoroa.
Kun auton päälle laittaa valumaan vesiletkulla vettä siten että sitä valuu jokapuolelta autoa pois kuten sateella ja menee itse sisälle, vettä ei tule sisälle vaikka kuinka kauan istuu ja odottaa.
Vesisateella ajaessa jostakin päin autoa kuuluu veden loiske, aivan kuin olisi akvaario kyydissä. Lasit eivät kumminkaan huurru sisällä mahdollisen vallitsevan kosteuden takia.
Jo tehtyjä tarkastuksia on seuraavat:
Etuovien höyrysulkujen - tai miksi niitä kukakin kutsuu - uudelleen asennus.
Apukuskin puolelta Eberin yms johtojen läpivientien tarkastus ja tiivistys.
Raitisilmasuodattimen kotelon purku, puhdistus ja kuivaus.
Lattiamattojen, etupenkkejen, kojelaudan ja lämmityslaitteen purku, ilmastoinnin kondensiovedenpoiston tarkistamiseksi.
Auton pohjan sekä rintapellin tarkastus mahdollisen tulppien irtoamisen vuoksi.
Sisälle tuleva vesi on ihan vettä, ei jäähdytinnestettä. Autossa ei ole kattoluukkua. Tuulilasi vaikuttaa alkuperäiseltä kulumisensa puolesta. Seuraavaksi on liipaisimella tuulilasin vaihto jos täältä ei löydy jotain vinkkiä.
Kiitos jo ennakkoon vinkeistä joita en itse ole viellä hiffannut huomioida
Comment