E46 Jälkiasenteiset "Ralliratit"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Vilppi132 View PostTiedossa on kyllä kaikki koukut ja huonot puolet näistä ratin vaihdoista, mutta hyvä että näitä tulee koska joku saattaa oppia lisää lukiessaan !
Riskipeliähän tää on, vähä niiku casinolla olisi
Vituttaa siinä kohtaa tämä ”euron viritys” kun omat ja/tai muiden kuntoutukset pitää maksaa omasta pussista.
Siinä kohtaa jos joku muu ajaa autoasi ja joutuu onnettomuuteen, SINÄ olet se joka maksaa ne loukkaantuneen/vammautuneen viulut.
Siellähän nimittäin nyt ei toimi mikään osa bagisysteemistä ja mikäli joku loukkaantuu siinä apukuskin penkillä, taas kerran ihan ensin tutkitaan miksi etu ja sivubagit eivät toimineet, eivätkä turvavyöt....kun apukuskin paikalla istuneen lantiota korjaillaan titaanilevyillä ja kuntoutus kestää muutaman vuoden.
Modauksen tehnyt artisti kun nyt löytyy todella helposti, löytyy myös laskutusosoite jos sinä tai joku muu loukkaantuu/vammatuu/kuolee ko.modauksen vuoksi.
Sitten itse kiinnitykseen, eli siellähän keskiön on pakko ottaa kiinni slipringiin ja nyt tämä pikku epäkohta on paikattu jättämällä ratti löysään.
Tämähän oikeasti kiristyy kartiolla, ei niillä pooreilla, jolloin ratti on nyt oikeasti löysässä, jolloin nyt siell kantaa vain poorit.
Vaikka kuinka laitat lukitetta kierteisiin, poorien pettäessä ratin pehmeästä silumiinista, se pyörähtää akselillaan kerrasta.
On siis hyvin todennäköistä että sitä maksumiestä vielä etsiskellään tämän auton tiimoilta.
Ps. ihan vitun ruma ja ”amis" kaiken lisäksi varsinkin tuossa sisustuksessa.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostNyt kun vielä näin julkisesti myönnät olevasi todellakin laittoman modauksen isä/”artisti”, niin ihan turha hakea vakuutusyhtiöltä minkäänlaisia korvauksia mikäli sinä tai joku muu tuon ”virityksesi” vuoksi vammatuu.
Vituttaa siinä kohtaa tämä ”euron viritys” kun omat ja/tai muiden kuntoutukset pitää maksaa omasta pussista.
Siinä kohtaa jos joku muu ajaa autoasi ja joutuu onnettomuuteen, SINÄ olet se joka maksaa ne loukkaantuneen/vammautuneen viulut.
Siellähän nimittäin nyt ei toimi mikään osa bagisysteemistä ja mikäli joku loukkaantuu siinä apukuskin penkillä, taas kerran ihan ensin tutkitaan miksi etu ja sivubagit eivät toimineet, eivätkä turvavyöt....kun apukuskin paikalla istuneen lantiota korjaillaan titaanilevyillä ja kuntoutus kestää muutaman vuoden.
Modauksen tehnyt artisti kun nyt löytyy todella helposti, löytyy myös laskutusosoite jos sinä tai joku muu loukkaantuu/vammatuu/kuolee ko.modauksen vuoksi.
Sitten itse kiinnitykseen, eli siellähän keskiön on pakko ottaa kiinni slipringiin ja nyt tämä pikku epäkohta on paikattu jättämällä ratti löysään.
Tämähän oikeasti kiristyy kartiolla, ei niillä pooreilla, jolloin ratti on nyt oikeasti löysässä, jolloin nyt siell kantaa vain poorit.
Vaikka kuinka laitat lukitetta kierteisiin, poorien pettäessä ratin pehmeästä silumiinista, se pyörähtää akselillaan kerrasta.
On siis hyvin todennäköistä että sitä maksumiestä vielä etsiskellään tämän auton tiimoilta.
Ps. ihan vitun ruma ja ”amis" kaiken lisäksi varsinkin tuossa sisustuksessa.
Näin alkuun, ohjauspyörän kiristysmomentti on BMW:n mukaan 62.5Nm ja lähdin oikein tämän kommentin johdattamana mittaamaan, niin tällä hetkellä mun pulttini on 75Nm kireällä kiinni, joten se on jopa vähän ylikiristetty.
Niinkun sanoin edellisessä kommentissa, olin oikeasti kiristänyt sitä aivan liikaa ekalla kertaa... joten löysyys ei pitäisi olla ratkaiseva ongelma tässä hommassa, vaikka "löysäsinkin" pulttia aijemmasta...
Vakuutus yhtiöiden kanssa tuskin tulee räknää, tai kukaan tulee kuolemaan kyydissäni, koska tämä vitunruma amis rähjä on peltoauto käytössä, eikä tämän vuoksi edes omaa vakuutusta.
Joten mikäli vakuutus ukko haluaa tulla peuhaamaan bemariini, saa hän ensin matkata saappain takapellollemme. Tämän jälkeen otan hänet kyllä mielelläni kahvi kupposelle keskustelemaan siittä, kuinka jokainen rakentaa autonsa itselleen, eikä muiden ehdoilla.
Comment
-
-
Toisesta topicista bongattua:
Katsastus ei tuota ongelmia, alkuperäisen ratin bägeineen saa toimimaan 3 minuutissa, ja takaisin vaihto sparcoon 5 minuutissa
Bemariltakin saa ihan siistejä bägillisiä sporttiratteja joten miksei ei sellaista?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostToisesta topicista bongattua:
Miksi peltoauto pitäisi katsastaa? Eli ei ole kyse peltoautosta.
Bemariltakin saa ihan siistejä bägillisiä sporttiratteja joten miksei ei sellaista?
Niin saa, ja kyllä mulla on mahollisuus siihen ämmänki ratti laittaa, mutta tahdoin ny ensiksi koittaa tätä vanhaa "hyvää" meininkiä
Comment
-
-
Eikös nämä race henkiset ratit voisi jättää niihin kuuluviin eli esim. sitten kun auto näyttää tältä on ymmärrettävää vaihtaa ratti.
Ymmärrän jos autolla ajetaan paljon radalla mutta veikkaan että tässä tapauksessa niin ei ole.Last edited by Oxtar_; 20-10-2016, 18:53.
Comment
-
-
Kyllä noita ratteja voi katuautossakin olla, ei tarvitse jättää ääripäihin !
- Tykkään ajaa moisella ratilla, se luo hyvän ajofiiliksen ja siillä on hemmetin mukava ajaa. Tykkään myös sen ulkonäöstä autossani
Muut saa olla muuta mieltä ja se on heidän mielipiteensä
Tällä on erittäi mukava veivata näitä hiekkateitäkin monen monta kilometriä päivittäin, työmatkan ohessa
Ämmä ratti, vai tämä ? Mun mielipide on että pidän tämän
Kyllä täälä pienessä maassa riittää ihmisiä jotka tykkää rallirateista ihan katu autoissakin, kukaan vaan ei pahemmin niistä puhu / näyttele, koska vastaanotto on tätä luokkaa. Kaikki ei kestä sitä että haukutaan
Comment
-
-
Originally posted by Vilppi132 View PostTällä on erittäi mukava veivata näitä hiekkateitäkin monen monta kilometriä päivittäin, työmatkan ohessa
Tuo hymiö ja ralliratti+mummolaatikko, no ei. (Tai menee se nyt jos on esittää lääkärintodistus siitä että vasen jalka puuttuu)Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Vilppi132 View PostVakuutus yhtiöiden kanssa tuskin tulee räknää, tai kukaan tulee kuolemaan kyydissäni, koska tämä vitunruma amis rähjä on peltoauto käytössä, eikä tämän vuoksi edes omaa vakuutusta.
Joten mikäli vakuutus ukko haluaa tulla peuhaamaan bemariini, saa hän ensin matkata saappain takapellollemme. Tämän jälkeen otan hänet kyllä mielelläni kahvi kupposelle keskustelemaan siittä, kuinka jokainen rakentaa autonsa itselleen, eikä muiden ehdoilla.Originally posted by Vilppi132 View PostKyllä noita ratteja voi katuautossakin olla, ei tarvitse jättää ääripäihin !
Tällä on erittäi mukava veivata näitä hiekkateitäkin monen monta kilometriä päivittäin, työmatkan ohessa
Kyllä täälä pienessä maassa riittää ihmisiä jotka tykkää rallirateista ihan katu autoissakin, kukaan vaan ei pahemmin niistä puhu / näyttele, koska vastaanotto on tätä luokkaa. Kaikki ei kestä sitä että haukutaan
Mikä se auto nyt loppupeleissä sitten onkaan, niin ei tuo ratti tuohon kabiiniin vaan kuulu eikä sinne myöskään sovi. :think
No, ainakin sulla on asenne oikea. Itsellehän näitä tehdäänMyllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
-
Comment